  • Data: 2011-11-17 15:07:29
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.1111162301370.3476@quad...

    > Zależy.
    > Po impulsie E-M (jakiś daleki wybuch jądrowy albo cóś)
    > pewnie wyjdzie że tak.

    10 lat temu samochody też były nafaszerowane elektroniką.
    Modele 2001 miały już komplet elektroniki sterowania silnikiem
    jakie są w dzisiejszych samochodach. Być może nie miały
    powszechnie instalowanej nawigacji, bluetootha czy gniazda
    pod iPhone/iPoda ale komputer pokładowy był bardzo podobny
    co dziś i na impuls E-M będą jednakowo wrażliwe.

    Swoją drogą to impuls E-M jest istotny w dosyć małym
    promieniu od wybuchu i miałbym wtedy na Twoim miejscu
    raczej inne zmartwienia niż niedziałająca pompa paliwa...

    > Tak.
    > Czwarty rok szukam "niebułowatego" odkurzacza, który wejdzie
    > mi pod kaloryfer (zawsze tam wchodził stary Zelmer).
    > Nie widzę modelu mieszczącego się w 17..18cm luce
    > (w pionie, długi może być i na metr), nie szukam nic
    > ekstrawaganckiego, nie ma być za drogie, ma mieć jakąś
    > rozsądną moc, bo wirtualizacja i emulacja działania
    > odkurzacza mnie nie interesują... i w zasadzie tyle.

    To, że Ty sobie wymyśliłeś aby trzymać odkurzacz pod
    kaloryferem nie ma absolutnie nic wspólnego z ewolucją
    odkurzaczy na lepsze czy gorsze a jedynie ze zmianą
    ich kształtu z prostej rury na bardziej kompaktowe, zwarte
    urządzenia...

    Może pooglądaj sobie jakieś odkurzacze stojące w pionie. Dla
    takiego pionowego być może znajdziesz miejsce obok kaloryfera :-)

    > Co w niczym nie uchybia opinii że dobrze gada ;)

    Też jesteś stary pryk? :-)