  • Data: 2011-11-16 23:05:22
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]
    > Tak.
    > Czwarty rok szukam "niebułowatego" odkurzacza, który wejdzie
    > mi pod kaloryfer (zawsze tam wchodził stary Zelmer).

    "Jeśli czegoś nie ma w Internecie, to znaczy, że to nie istnieje".

    > Nie widzę modelu mieszczącego się w 17..18cm luce
    > (w pionie, długi może być i na metr)

    Zmień kaloryfer... ;-)

    > , nie szukam nic ekstrawaganckiego, nie ma być za drogie, ma mieć
    > jakąś rozsądną moc, bo wirtualizacja i emulacja działania
    > odkurzacza mnie nie interesują... i w zasadzie tyle.

    Albo kup kaloryfer z funkcją odkurzacza... lub vice versa! ;-)

    (tylko się nie złap na te z wykrywaniem uśmiechu ze względu na
    większe lagi - ja tam czekam na te niskoszumiące FF z wymienną ssawką.
    Obrotowym LCD też nie pogardzę... ;-)

    [mr.]