  • Data: 2011-11-16 18:15:47
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-16 17:41, JA pisze:
    > Domowe centrum rozrywki, idealne połączenie kompa, TV i co tam kto ma
    > jeszcze. TV gada po sieci z serwerem DLNA, ale już sprzęt audio mimo iż
    > też ma gniazdko LAN, nie chce gadać bo serwer trzeba uruchamiać na innym
    > porcie, niby też DLNA. I to ma być niby lepsze?
    > Lepsze w folderze reklamowym producenta i tylko z jego klamotami
    > działające.
    > A jak chce mieć TV słony, a audio, dobrego życia, bo mam taki kaprys, to
    > już gówno a nie działanie razem.

    Bo teraz są czasy dla sprytnych... no dobra, zawsze były :)

    Chcesz bezproblemowego odtwarzacza wszystkiego? Użyj okrojonego xp (albo
    linuxa) i VLC, SMPlayera bądź któregoś z darmowych odtwarzaczy
    wszystkiego. Mało tego, najlepiej w wersji portable, ponieważ możesz ją
    skonfigurować raz pod swoje preferencje i skopiować celem szybkiego
    przywrócenia, gdyby coś się popsuło. Czyli - dokładnie odwrotnie do
    tego, co nakazują oficjalnie. Używanie jakiegokolwiek sprzętowca (do
    tego właśnie stworzonego) napotka wcześniej czy później kłopoty z
    nieczytaniem płyt po roku - dwóch najczęściej).

    I tak chyba ze wszystkim. Połowę współczesnej elektroniki wypada zaraz
    po kupieniu rozkręcić, podokręcać śrubki, poprawić luty itd. Każdy
    telewizor, a już coraz częściej monitor, wymaga długotrwałych poszukiwań
    w menu wszelkich wyłączników ''dopalaczy i poprawiaczy''. A taki
    notebook? Sto programów na starcie... Jedynym sensownym sposobem na
    jakąkolwiek używalność tego jest całkowity format dysku (łącznie z
    partycjami serwisowymi) i postawienie systemu z nośników, najlepiej
    nieoficjalnych, a zarazem nielegalnych właściwie, które tak naprawdę
    umożliwiają wyciśnięcie ze sprzętu tyle, ile się da.

    A jak ktoś nie potrafi - niech płaci temu co się zna albo niech cierpi.

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/