  • Data: 2011-11-17 10:47:29
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    /*
    wymieniają cały moduł, choćby tylko kabelek się w
    nim przetarł i to ten wskazany przez komputer serwisowy. Jeśli komputer
    wskaże coś wbrew logice, to nie szkodzi, wymieni się inny, na koszt
    klienta rzecz jasna.
    */

    miałem dokładnie taką przygodę.

    w środku mroźnej zimy nagle przestał mi działać nadmuch ciepłego powietrza.
    nieautoryzowany serwis rozłożył ręce pojechałem więc do autoryzowanego.
    tez niby wszystko działało ale w kabinie było zimno. koniec końców
    stwierdzili że muszą wymienić jakąś 'kostkę' za 700zł.
    zrezygnowałem z naprawy wziąłem kostkę w kieszeń i poszedłem do znajomego
    elektronika z pytaniem o zamienniki. spojrzał na część i powiedział, że
    przez kilkadziesiąt lat jego zawodowej pracy nie spotkał się żeby taka część
    się zepsuła. podłączył sprawdził było ok. przy montażu zauważył przetarty
    kabelek. skończyło się na dobrym piwie bo nic nie chciał ;-)