  • Data: 2011-11-16 07:48:52
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    /*
    Trwałość miała sens tylko przy względnie wysokiej cenie.
    Jeśli jesteśmy w stanie zrobić ten sam produkt za dużo niższą
    cenę to trwałość ma mniejsze znaczenie. Zwłaszcza przy wzięciu
    pod uwagę rozwoju technologii i zwiększeniu częstotliwości
    wymiany sprzętu bez względu na jego usterki a tylko jego
    zestarzenie się technologiczne. Kto dziś wymienia telefon czy
    samochód tylko dlatego że się zepsuł i nie da się naprawić?
    */

    ŚWIĘTE SŁOWA !!!

    postęp w technologii jest tak niezwykły (i ciągle przyspiesza).

    Mam kilka takich nie do zepsucia rzeczy ale jakoś nikt nie chce ich
    używać...
    1. projektor Ania z filmami (użyty w celach demonstracyjnych, dzieci
    wytrzymały 15 minut z czego ostatnie 10 nieomalże siłą zmuszone ;-) )
    2. kilka analogowych aparatów.
    3. żelazko bez bajerów ;-)
    4. telefon z cyferblatem

    z takich trwałych rzeczy to jeżdżę 15 letnim punciakiem i nie myślę o
    zmianie ;-P