  • Data: 2011-11-16 07:29:41
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 22:20, Pszemol pisze:
    > Myślę że to co uprawiasz to jest gdyranie starego człowieka.

    Jak zwykle na każdym samczym forum/grupie/itd, pojawiają się dwie
    skrajne opinie. A prawda jest - jak zwykle - w środku.
    Pewne rzeczy były lepsze, pewne gorsze. Dłuższe życie urządzeń - ale nie
    10 lat temu, a ze 30, 10 lat temu robiono już tandetę jak dziś. Część
    współczesnych urządzeń, jeśli wziąć pod uwagę jakość, jest bardzo trudno
    dostępnych (np. proszę wskazać współczesne zwykłe radio, które ma dobre
    brzmienie i odporność na zakłócenia od wszechśmieci w eterze). Z drugiej
    strony np. komputery są rzędy wielkości bardziej stabilne i niezawodne.
    Taki rynek instrumentów - tani, o możliwościach niespotykanych jeszcze
    niedawno. Przykładów można znaleźć tysiące, w każdą stronę, a
    polaryzacja osądu jest po prostu śmieszna.

    A jak ktoś bardzo tęskni za przeszłością, mam dobrą nowinę: wszystko z
    tamtych epok jest dostępne w nieograniczonych ilościach, często jak
    nowe, w cenie złomu. Łącznie z 21 calowymi trinitronami do komputera, za
    pięć pensji... których jakoś nikt nie chce :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/