  • 1. Data: 2011-05-22 22:35:44
    Temat: Jak to bylo? Zdjecia tygodnia...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam na Ćwilin, do Drezna i jeszcze tu i tam:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/0.htm
    Zapraszam także na stronę z ''tapetami'', gdzie umieściłem wybrane
    ujęcia w rozmiarach HD. Strona niestety jest darmowa i kapryśna, ale
    jakoś nie mam ochoty płacić za kilka GB, więc sorry.
    http://tapety.grejt.pl/
    (jakby mnie ktoś przygarnął, mogę zareklamować :)

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPod jest zazdrosny o ich

  • 2. Data: 2011-05-23 07:41:51
    Temat: Re: Jak to bylo? Zdjecia tygodnia...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    > jakoś nie mam ochoty płacić za kilka GB, więc sorry.
    > http://tapety.grejt.pl/
    > (jakby mnie ktoś przygarnął, mogę zareklamować :)

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/12/1.htm

    Kot pierwszą potwierdzoną ofiarą zbyt małej dynamiki.

  • 3. Data: 2011-05-23 07:48:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-23 09:41, Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/12/1.htm
    >
    > Kot pierwszą potwierdzoną ofiarą zbyt małej dynamiki.

    He, znak czasów i grupy... Okno było brudne, dynamika pena na taką
    pogodę jest więcej niż wystarczająca :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem do karty pin: 1234 i teraz boję się, czy nie za prosty.../

  • 4. Data: 2011-05-23 07:55:43
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 23 Maj, 09:41, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    :)

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/12/1.htm
    >
    > Kot pierwszą potwierdzoną ofiarą zbyt małej dynamiki.
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Tak chcial artysta! Zdjecie szyb i gwozdzi w oknach
    maja niesamowita dynamike.
    StaM

  • 5. Data: 2011-05-23 15:59:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 09:41, Mateusz Ludwin pisze:

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/12/1.htm
    >
    > Kot pierwszą potwierdzoną ofiarą zbyt małej dynamiki.

    Mam takiego kota i powiem, że bardzo trudno jest go sfotografować, żeby
    nie był ciemną plamą.

  • 6. Data: 2011-05-23 17:05:00
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    ""Paweł W.""

    > Mam takiego kota i powiem, że bardzo trudno jest go sfotografować, żeby
    > nie był ciemną plamą.

    Bo ty jestes dupa nie fotograf. Jakby go taki Zygmunt Dariusz profesjonalnie
    sfocił, to by nie był ciemną plamą, a nawet białą...

    :)

  • 7. Data: 2011-05-23 17:25:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 1:05 pm, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
    > ""Pawe W.""

    > Bo ty jestes dupa nie fotograf. Jakby go taki Zygmunt Dariusz profesjonalnie
    > sfoci , to by nie by ciemn plam , a nawet bia ...
    >
    > :)

    Cieszy mnie zaproszenie do watku, ale nie wiem czy twoi koledzy beda z
    tego powodu szczesliwi.
    Tak to jest jak duren twojego pokroju, chce sie dowartosciowac.
    Oczekuj podziekowan od tych, przed ktorymi chciales zablysnac.
    Jak juz sie zadowoliles swoim popisem, to zwal sobie jeszcze gruche,
    zeby ci bardziej ulzylo.

    Mnie chociaz na tyle tu doceniaja, ze potrafili mi pisac o nie
    prawidlowym kodowaniu, co postaralem sie zmienic aby bylo dobrze a
    ciebie to chyba tylko ja tu lubie, wiec tez ci napisze nieprawidlowym
    twoim nieprawidlowym kodowaniu.
    Dziekowac mi nie musisz, tak jak ja zrobilem w podobnym przypadku i
    postaralem sie naprawic wade.

    Co zas tyczy sie kotow, to mimo, ze je lubie, to nie zdazylo mi sie
    ich fotografowac.
    Po prostu nie bylo potrzeby.

    -----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 8. Data: 2011-05-23 17:35:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 3:41 am, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Janko Muzykant:

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/11/12/1.htm
    >
    > Kot pierwszą potwierdzoną ofiarą zbyt małej dynamiki.

    Okazalo sie, ze ofiara zostal nie kot ale ty.
    Nawet Janko to potwierdzil w odpowiedzi na twoj post.

    ----

  • 9. Data: 2011-05-23 18:19:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-23 19:05, Andy Niwiński pisze:

    > ""Paweł W.""

    > Bo ty jestes dupa nie fotograf. Jakby go taki Zygmunt Dariusz
    > profesjonalnie sfocił, to by nie był ciemną plamą, a nawet białą...

    Mógłby być za to wściekłą plamą ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 10. Data: 2011-05-23 18:59:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Mam takiego kota i powiem, że bardzo trudno jest go sfotografować, żeby
    > nie był ciemną plamą.

    E tam, crop 1:1 ze starego Olympusa:

    http://img32.imageshack.us/img32/9255/p5220349.jpg

    Według mnie Janko przejechał się naświetlając na histogram.