    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to bylo? Zdjecia tygodnia...
    Date: Mon, 23 May 2011 10:25:50 -0700 (PDT)

    On May 23, 1:05 pm, Andy Niwiński <a...@i...pl> wrote:
    > ""Pawe W.""

    > Bo ty jestes dupa nie fotograf. Jakby go taki Zygmunt Dariusz profesjonalnie
    > sfoci , to by nie by ciemn plam , a nawet bia ...
    >
    > :)

    Cieszy mnie zaproszenie do watku, ale nie wiem czy twoi koledzy beda z
    tego powodu szczesliwi.
    Tak to jest jak duren twojego pokroju, chce sie dowartosciowac.
    Oczekuj podziekowan od tych, przed ktorymi chciales zablysnac.
    Jak juz sie zadowoliles swoim popisem, to zwal sobie jeszcze gruche,
    zeby ci bardziej ulzylo.

    Mnie chociaz na tyle tu doceniaja, ze potrafili mi pisac o nie
    prawidlowym kodowaniu, co postaralem sie zmienic aby bylo dobrze a
    ciebie to chyba tylko ja tu lubie, wiec tez ci napisze nieprawidlowym
    twoim nieprawidlowym kodowaniu.
    Dziekowac mi nie musisz, tak jak ja zrobilem w podobnym przypadku i
    postaralem sie naprawic wade.

    Co zas tyczy sie kotow, to mimo, ze je lubie, to nie zdazylo mi sie
    ich fotografowac.
    Po prostu nie bylo potrzeby.

    -----
    Ziggy Photo - Professional photographer