  • 1. Data: 2011-05-21 10:40:57
    Temat: jak juz sie znudzimy focic to....
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    zabawmy sie

    http://www.youtube.com/watch?v=awq90APEVgw&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2011-05-21 13:45:42
    Temat: Re: jak juz sie znudzimy focic to....
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2011 12:40:57 +0200, delphic napisał(a):

    > zabawmy sie
    > http://www.youtube.com/watch?v=awq90APEVgw&feature=p
    layer_embedded

    Fantastyczne!
    Jednak ludzie potrafią mieć trochę dystansu do swojej pracy/hobby :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2011-05-21 22:29:34
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-21 12:40, delphic wrote:
    > zabawmy sie
    > http://www.youtube.com/watch?v=awq90APEVgw&feature=p
    layer_embedded

    Dawno temu myślałem o takim filmie, dokładnie ten sam pomysł, ale
    zakończenie bardziej optymistyczne ;)
    Niestety nie mam czasu by realizować takich pomysłów, ale fajnie, że
    niektórzy to zrobili i fajnie się ogląda.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2011-05-22 07:58:22