  • 11. Data: 2011-05-23 19:22:00
    Temat: Re: Jak to bylo? Zdjecia tygodnia...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 20:59, Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze "Paweł W.":

    > E tam, crop 1:1 ze starego Olympusa:
    >
    > http://img32.imageshack.us/img32/9255/p5220349.jpg
    >
    > Według mnie Janko przejechał się naświetlając na histogram.

    Nie mówię, że się nie da. Mówię, że to dość trudny temat.
    http://global.images8.fotosik.pl/1975/79e0117ebb3f29
    77.jpg
    A swoją drogą, czy na dobrym zdjęciu we wszystkich cieniach muszą być
    szczegóły, a zdjęcie nie może cierpieć na przepały? To przerost formy
    nad treścią.

  • 12. Data: 2011-05-23 19:29:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-23 20:59, Mateusz Ludwin pisze:
    > Według mnie Janko przejechał się naświetlając na histogram.

    Brudna szyba, wysokie iso, brak światła... żadne cuda :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kupiłem aparat, więc jestem fotografem, znam painta, więc jestem grafikiem/

  • 13. Data: 2011-05-23 19:42:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    >
    > http://img32.imageshack.us/img32/9255/p5220349.jpg
    >
    > Według mnie Janko przejechał się naświetlając na histogram.

    A według mnie poziom zakłóceń - czytaj szyba, brud - po prostu zagłuszył
    o rząd, jak nie węcej, wszelkie szczegóły czarnego futra, i nie pomogłaby
    tutaj nawet najwyższa dynamika, bo pewnie i okiem nie było widać.

    Nie bez przyczyny w oknach w dzień wiszą firanki...

  • 14. Data: 2011-05-23 20:06:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

> [...]
    > A swoją drogą, czy na dobrym zdjęciu we wszystkich cieniach muszą być
    > szczegóły, a zdjęcie nie może cierpieć na przepały? To przerost formy

    to teraz proszę to samo przez brudna szybę

  • 15. Data: 2011-05-24 01:14:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 4:06 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    977.jpg

    > to teraz proszę to samo przez brudna szybę

    Brudna, brudnej nie rowna.
    Nie dopisales, ze musi byc koniecznie przez ta sama - zeby przypadkiem
    lepiej nie wyszlo.

    -----
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 16. Data: 2011-05-24 01:16:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-23 21:22, "Paweł W." pisze:

> [...]
    > A swoją drogą, czy na dobrym zdjęciu we wszystkich cieniach muszą być
    > szczegóły, a zdjęcie nie może cierpieć na przepały? To przerost formy

    A ten kotek jak Wam się podoba?
    https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/K
    otekHani02?authkey=Gv1sRgCIGIyu-sifyLFA#

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-05-24 01:18:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 3:29 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Brudna szyba, wysokie iso, brak światła... żadne cuda :)

    Nie przejmuj sie - koledzy i tak cie nie skrytykuja bos swojak a moczu
    nawet nie poczuja.
    Sikaj wiec smialo dalej pod wiatr.

    ---

  • 18. Data: 2011-05-24 01:22:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 3:42 pm, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

> [...]
    > tutaj nawet najwyższa dynamika, bo pewnie i okiem nie było widać.
    >
    > Nie bez przyczyny w oknach w dzień wiszą firanki...

    A co z tymi firankami dzieje sie w nocy?
    Czy w nocy juz nie wisza?

    --------

  • 19. Data: 2011-05-24 01:25:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 23, 9:16 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    977.jpg

    > A ten kotek jak Wam się podoba?https://picasaweb.google.com/1009177316734046
    86737/KotekHani02?authke...

    Zajebisty.
    Jankowy kotek nie ma szans do twojego.

    ------

  • 20. Data: 2011-05-24 05:35:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-23 19:05, Andy Niwiński pisze:
    > Bo ty jestes dupa nie fotograf. Jakby go taki Zygmunt Dariusz
    > profesjonalnie sfocił, to by nie był ciemną plamą, a nawet białą...
    >
    > :)

    Pstrykniętą czterdziestoma obiektywami Nikona. Tak a propos, nasz
    wiejski głupek już się wprosił między wódkę, a zagryzkę :)
    Chłop to nawet ma wyobraźnię, ale ograniczenia skrzydła mu wiążą :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zrobiłem tak dobre zdjęcie, że nikomu nie pokażę, bo jeszcze kto