  • 1. Data: 2013-04-20 20:44:09
    Temat: Jak skutecznie skasowac wszystko...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Jak skutecznie skasowac wszystko...

    ...w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie
    zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.

    Taki format C:

  • 2. Data: 2013-04-20 21:45:17
    Temat: Re: Jak skutecznie skasowac wszystko...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Jak skutecznie skasowac wszystko...
    >
    > ...w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie
    > zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.
    >
    > Taki format C:

    Nooo ludziki, bo najlepiej dla mnie jak i dla grupy bedzie, jak pozbede
    sie calkiem sprzed moich oczu tego gownofonu z srandroidem.

    a nie pozbede sie go poki nie bede mial pewnosci ze nic z moich
    prywatnych rzeczy nie wycieknie do innego wielce podekscytowanego nowego
    wlasciciela.

    bo mozliwe, ze komus taka ułomna zabawka przyniesie wiele radosci, nawet
    jakby mial sluzyc tylko do grania w gierki i sluchania muzika.

  • 3. Data: 2013-04-20 21:59:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-20 20:44, Mr. Misio wrote:
    > Jak skutecznie skasowac wszystko...
    >
    > ...w telefonie z androidem. Tak, zeby jak go sprzedam to w nim nie
    > zostaly zadne moje ustawienia, loginy, hasla, pliki - Nic.
    >
    > Taki format C:

    Wiele osob twierdzi, ze to rozwiazanie jest 100% skuteczne, dodatkowo
    multiplatformowe. Niestety jeszcze nie sprawdzalem:
    http://tinyurl.com/d6kzr6l

  • 4. Data: 2013-04-20 22:17:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Wiele osob twierdzi, ze to rozwiazanie jest 100% skuteczne, dodatkowo
    > multiplatformowe. Niestety jeszcze nie sprawdzalem:
    > http://tinyurl.com/d6kzr6l

    No coz, widac lubisz jak tutaj pisuje, skoro zarciki ci sie trzymaja :)

    Tylko czytanie ze zrozumieniem tego co pisze wyraznie kuleje...

  • 5. Data: 2013-04-21 00:16:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-20 22:17, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > No coz, widac lubisz jak tutaj pisuje, skoro zarciki ci sie trzymaja :)

    Na sto procent skuteczne jest zniszczenie nośnika informacji.
    Ale faktycznie nie młotkiem bo to nie daje gwarancji że
    pamięci nie przeżyją. Ja doradzam spalenie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-04-21 00:21:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > Na sto procent skuteczne jest zniszczenie nośnika informacji.
    > Ale faktycznie nie młotkiem bo to nie daje gwarancji że
    > pamięci nie przeżyją. Ja doradzam spalenie.

    To prawda, moje przeoczenie.
    Normalnie polecilbym http://www.willitblend.com/ ale nie mam
    pewnosci, czy to urzadznienie jest kompatybilne ze smartfonami Sony.

  • 7. Data: 2013-04-21 02:10:57
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > To prawda, moje przeoczenie.
    > Normalnie polecilbym http://www.willitblend.com/ ale nie mam
    > pewnosci, czy to urzadznienie jest kompatybilne ze smartfonami Sony.

    No nic, w takim razie zostane na grupie z moja Xperia i moimi
    narzekaniami na androida.

  • 8. Data: 2013-04-21 10:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 21:59:32 +0200, atm napisał(a):
    > Wiele osob twierdzi, ze to rozwiazanie jest 100% skuteczne, dodatkowo
    > multiplatformowe. Niestety jeszcze nie sprawdzalem:
    > http://tinyurl.com/d6kzr6l

    Ale to mialo byc wyczyszczenie przed sprzedaza :-)

    Poza tym ... nie wierz reklamom. Trzeba tym narzedziem trafic w
    niewielka plytke krzemu, bo inaczej fachowiec moze conieco odczytac
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-04-21 22:55:39
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:
    > No nic, w takim razie zostane na grupie z moja Xperia i moimi
    > narzekaniami na androida.

    Nie no, da się, masz menu-> Kopia zapasowa i resetowanie -> Ustawienia
    fabryczne -> zaznacz wszystko co się da i Resetuj telefon.
    Może być też:
    Ustawienia-> Kopia i kasowanie danych-> Ustawienia fabryczne-> zaznacz
    wszystko i przyciśnij resetuj.
    Nie mam teraz pod ręką żadnego Sony, ale jutro sprawdzę, specjalnie dla
    Ciebie. Powinno być bardzo podobnie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2013-04-21 23:08:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik kakmar napisał:

> [...]
    > wszystko i przyciśnij resetuj.
    > Nie mam teraz pod ręką żadnego Sony, ale jutro sprawdzę, specjalnie dla

    Dzieki. Nie musisz sprawdzac.

    Raczej chodzilo mi o to, czy taki reset wystarczy.

    Zakladajac, ze telefon nie trafi w ręce hakera co zna sie na
    odzyskiwaniu danych :]

    Bo tez moge zalozyc, ze nawet jak nie hakier to istnieja prewnie
    automatyczne narzedzia do grzebania w androidach i przywracania stanu
    sprzed resetowania...

    W ostatecznosci telefon zostanie w rodzinie :/ Ale tego nbym nie chcial.
    Bo znow zostane tym, co wie przeciez jak to skonfigurowac :/ A ja
    przeciez nie wiem i dodatkowo sie brzydze :]