  • 1. Data: 2013-04-18 21:34:44
    Temat: Play - Formuła L - czy to mozliwe?
    Od: "Pati" <p...@w...pl>

    Witam.
    Obecnie jestem w Plusie na kartę. Zadzwoniła do mnie pani z Playa i
    zaproponowała przeniesienie numeru.
    Z racji, że nie potrzebuję telefonu ani żadnego pakietu internetowego
    zaproponowała abonament w Formule L za 39 zł w którym będę miała: No limits
    na rozmowy i smsy w sieci Play, 800 minut do wszystkich innych sieci a po
    ewentualnym wykorzystaniu tych minut stawkę 0.19 gr/min. Umowa na 12 m-cy i
    oczywiscie opłata aktywacyjna 49 zł. Choć oferta wydała mi się strasznie
    atrakcyjna - termin decyzji przesunełam o kilka dni.
    Może ktoś przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis
    haczyk?
    No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co
    miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do
    swojej sieci...
    Spojrzałam na ich stronę i to się chyba potwierdza. No chyba, że te
    nielimitowane do Playa odlicza sie od tych 800 do wszystkich sieci. Jeśli
    tak, to ciekawa gra słów ...
    Czy mogę wyłączyć wszelkie dodatkowe usługi( np. jakiś WiMP - gdzie 1 m-c
    gratis poźniej -19.90 zł, Pakiet 100 minut do wszystkich 1+ gdzie 1 m-c
    gratis poźniej 9 zł) tak aby opłata wynosiła tylko 39 zł brutto/m-c?
    Wiele tu znawców i dociekliwych wiec sądzę, że otrzymam wyjasnienia i pomoc
    w podjeciu decyzji.
    Pozdrawiam
    Pati

  • 2. Data: 2013-04-18 21:48:22
    Temat: Re: Play - Formuła L - czy to mozliwe?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pati" napisał w wiadomości
    >No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut
    >co miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe
    >rozmowy/sms do swojej sieci...

    Oplaty miedzyoperatorskie bardzo spadly, do ciebie tez beda dzwonic,
    zapewne wszystkiego nie wygadasz - takie taryfy sa mozliwe.
    I czas sie do nich przyzwyczaic, bo na moj gust - pojawia sie i u
    innych.

    Lepiej umowic klienta na 39zl, niz w dobie malejacych cen ma dzwonic
    mniej i placic tylko 29 :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-04-18 22:09:40
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:34, "Pati" <p...@w...pl> wrote:

    > Może ktoś przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis
    > haczyk?

    Nie ma haczyka.
    Grania na czekania i inne bonusy którymi uszczęśliwiają wyłączasz
    przez play24.
    Ponadto po 8 miesiącach możesz przedłużyć umowę na tych samych
    warunkach za 34zł, 800min, no limit w play + do wyboru no limit
    stacjonarne lub no limit sms do wszystkich sieci na czas nieokreślony
    za 0zł.
    Promocja na przedłużenie nazywa się replay extra formuła +

  • 4. Data: 2013-04-18 22:45:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pati" napisał:

    > Może ktoś przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj
    > jakis haczyk?

    Słusznie wietrzysz. Nie ma w tym abonamencie nawet bajta transferu.
    Jest tylko tzw. "bezpieczny internet", co oznacza, że nawet w przypadku
    najbardziej złośliwego smartfona nie zapłacisz więcej niż 20 zł.
    miesięcznie. Dodatkowo, oczywiście.

    > No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut
    > co miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe
    > rozmowy/sms
    > do swojej sieci...

    Użytkownicy prepaida mogą faktycznie być zaszokowani.
    Ale ci grupowi dzielnie to ukrywają, wykuwając w pocie czoła nowe
    definicje niewolnictwa ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2013-04-18 23:02:17
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-04-18 22:45, JoteR pisze:
    > "Pati" napisał:

    > Użytkownicy prepaida mogą faktycznie być zaszokowani.
    > Ale ci grupowi dzielnie to ukrywają, wykuwając w pocie czoła nowe
    > definicje niewolnictwa ;->

    Prapaidowcy po prostu nie wydają 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne
    po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

  • 6. Data: 2013-04-18 23:39:00
    Od: "Pati" <p...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Jest tylko tzw. "bezpieczny internet", co oznacza, że nawet w przypadku
    > najbardziej złośliwego smartfona nie zapłacisz więcej niż 20 zł.

    Nie chce użyć nawet 1 bajta transferu .... Chyba tak się da?
    Reasumując, za 39 zł na pewno dostanę 800 minut do wygadania co miesiąc do
    innych sieci + no limits rozmowy/smsy do Play i żadnych dodatkowych kosztów
    nie będzie..???
    Więc .... chyba ... brać...???
    Dzięki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pati

  • 7. Data: 2013-04-19 08:56:03
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.04.2013 Skylla <s...@n...op.pl> napisał/a:

    > Prapaidowcy po prostu nie wydają 40+ złotych miesięcznie, bo nie ważne
    > po ile jest minuta tylko ile w sumie za swoje rozmowy wydasz.

    Otóż to. Ja tam fanatykiem nie jestem, jak pojawi się abo w którym
    będę płacił 5-6 zł/mies jak teraz- z przyjemnością rozważę ofertę.

    A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegający na dzwonieniu
    i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowowe"
    minuty się nie zmarnowały...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 8. Data: 2013-04-19 09:03:15
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    będę płacił 5-6 zł/mies jak teraz- z przyjemnością rozważę ofertę.

    A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegający na dzwonieniu
    i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
    minuty się nie zmarnowały...

  • 9. Data: 2013-04-19 11:04:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-04-2013 21:34, Pati pisze:
> [...]
    > m-c gratis poźniej 9 zł) tak aby opłata wynosiła tylko 39 zł brutto/m-c?
    > Wiele tu znawców i dociekliwych wiec sądzę, że otrzymam wyjasnienia i

    wiesz, mi 1,5 roku temu tez obiecali przy przejsciu z t-mobile:
    1000minut, nielimitowany plej, iles tam megagiga internetu, jakis tam
    topowy (na owczesne czasy) tel za 99pln, przy abo za 75pln. jednym
    slowem oferta cud, az trudno bylo uwierzyc. zreflektowalem, kolejnego
    dnia ktos zadzwonil potwierdzic adres wysylki itp. po kolejnych siedmiu
    dniach okazalo sie ze mojej umowy nie ma w ogole w systemie i konsultant
    nie mogl mi w ogole takich warunkow zaproponowac.

    olalem pleja i zostalem w t-mobile, z pleja jestem skutecznie wyleczony
    na zawsze.

  • 10. Data: 2013-04-19 12:04:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2013 07:03:15 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
    > A i nie bawi mnie sport abonamenciarzy polegający na dzwonieniu
    > i gadaniu o dupie Maryni, byle tylko drogocenne "darmowe"
    > minuty się nie zmarnowały...

    Dzielnie walczysz z własnoręcznie postawionym chochołem :-)

    (sam to wymyśliłeś, czy może masz takich znajomych?)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns