  • 11. Data: 2013-04-22 10:09:45
    Temat: Re: Jak skutecznie skasowac wszystko...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.04.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > Raczej chodzilo mi o to, czy taki reset wystarczy.

    Praktycznie starczy.

    > Zakladajac, ze telefon nie trafi w ręce hakera co zna sie na
    > odzyskiwaniu danych :]

    Zgraj obraz Nand na dysk i przeszukaj pod kontem Twoich danych.
    Wgraj inny ROM, zarejestruj pod nowym kontem, zapchaj możliwie dużą
    ilością danych, wgraj ponownie oryginalny ROM.

    Można też uruchomić telefon w tekstowym menu, u mnie trzeba przy
    włączaniu trzyma się Vol- i można wybrać factory reset, itp. Coś
    jak CWM.

    > Bo tez moge zalozyc, ze nawet jak nie hakier to istnieja prewnie
    > automatyczne narzedzia do grzebania w androidach i przywracania stanu
    > sprzed resetowania...

    Z backupu tak, skasowanie, eee, chyba nie.

    > W ostatecznosci telefon zostanie w rodzinie :/ Ale tego nbym nie chcial.
    > Bo znow zostane tym, co wie przeciez jak to skonfigurowac :/ A ja
    > przeciez nie wiem i dodatkowo sie brzydze :]

    Chcesz mieć pewność, musisz fizycznie zniszczyć, w praktyce rzadko
    trafiają się dane, dla których warto byłoby po skasowaniu i nadpisaniu
    znaleźć ekonomicznie uzasadnione metody odzyskiwania.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2013-04-23 20:00:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kakmar" napisał:

    > Zgraj obraz Nand na dysk i przeszukaj pod kontem

    Ale pod którym kontem? Tym z Google, czy tym od operatora?

    JoteR