  • 1. Data: 2013-04-19 00:14:39
    Temat: najcienszy telefon, jaki?
    Od: "Paweł" <p...@g...com>

    Witam, poszukuje mozliwie najcienszego telefonu, warnek to tradycyjna
    klawiatura (nie QWERTY). Google wyrzuca mi jakies dotykowe cuda albo starego
    Samsunga ktorego i tak ciezko gdzies znalezc, moze ktos podpowie?

  • 2. Data: 2013-04-19 00:19:46
    Temat: Re: najcienszy telefon, jaki?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-19 00:14, Paweł wrote:
    > Witam, poszukuje mozliwie najcienszego telefonu, warnek to tradycyjna
    > klawiatura (nie QWERTY). Google wyrzuca mi jakies dotykowe cuda albo starego
    > Samsunga ktorego i tak ciezko gdzies znalezc, moze ktos podpowie?

    masz na mysli slidera Samsunga U600 ? Swego czasu chwilili sie w tv
    wlasnie tym, ze byl wyjatkowo cienki. Mial on chyba tez nastepce:
    http://allegro.pl/nowy-samsung-sgh-u600-mp3-bez-siml
    ocka-2-kolory-i3175551708.html
    Jednak bateria trzyma dosc ktortko i tasma lubi sie zuzyc.

  • 3. Data: 2013-04-19 00:25:01
    Od: "Paweł" <p...@g...com>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ocka-2-kolory-i3175551708.html
    > Jednak bateria trzyma dosc ktortko i tasma lubi sie zuzyc.

    Mialem na mysli chyba nieco starszego Samsunga SGH-X820, wlasciwie wiek nie
    ma znaczenia, z tego co pisza ma on grubosc 6,9 mm

  • 4. Data: 2013-04-19 00:25:39
    Od: "Paweł" <p...@g...com>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    ocka-2-kolory-i3175551708.html

    > Mialem na mysli chyba nieco starszego Samsunga SGH-X820, wlasciwie wiek
    > nie ma znaczenia, z tego co pisza ma on grubosc 6,9 mm
    ale ciezko z dostepnoscia, nawet na aukcjach

  • 5. Data: 2013-04-19 07:00:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 00:14, Pawe? pisze:
    > Witam, poszukuje mozliwie najcienszego telefonu, warnek to tradycyjna
    > klawiatura (nie QWERTY). Google wyrzuca mi jakies dotykowe cuda albo starego
    > Samsunga ktorego i tak ciezko gdzies znalezc, moze ktos podpowie?

    Wybacz szczere zapytanie, ale co - w dupie chcesz go sobie trzymać?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-04-19 16:08:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-19 07:00, $heikh el $hah pisze:

    > Wybacz szczere zapytanie, ale co - w dupie chcesz go sobie trzymać?

    Serio Twoje szczere myśli podążyły tym torem? Co ma dupa do grubości
    telefonu? Łatwiej go zrolować?

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-04-19 16:40:50
    Od: "Marilok" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serio Twoje szczere myśli podążyły tym torem?

    Sam jest dupa, więc tak mu się kojarzy.

  • 8. Data: 2013-04-19 19:26:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości
    >Mialem na mysli chyba nieco starszego Samsunga SGH-X820, wlasciwie
    >wiek nie ma znaczenia, z tego co pisza ma on grubosc 6,9 mm

    I to o ile pamietam to tych 7mm mialo jedynie zgrubienie w gornej
    czesci na kamere, reszta byla jeszcze ciensza.

    http://www.letsgomobile.org/en/review/0004/samsungsg
    hx820/page3/

    Ech, prehistoria, a szkoda :-)

    Mial jakis nastepcow ... ale tez prehistoria ..

    J.

  • 9. Data: 2013-04-19 23:14:52
    Od: "Paweł" <p...@g...com>

> [...]
    hx820/page3/

    > Ech, prehistoria, a szkoda :-)
    >
    > Mial jakis nastepcow ... ale tez prehistoria ..

    i wlasnie czegos tak prostego i cienkiego:) szukam

  • 10. Data: 2013-04-20 14:30:56
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 19/04/2013 06:00, $heikh el $hah wrote:

    > Wybacz szczere zapytanie, ale co - w dupie chcesz go sobie trzymać?

    Moze nie w dupie, a w aktowce, ale wtedy uzylby wyszukiwarki na
    gsmarena, zamiast to agitowac na grupie...

    http://goo.gl/LBbKs

    --
    Pozdr