  • 1. Data: 2013-04-19 10:39:28
    Temat: ajpoo5 i ograniczenie wiekowe w appstore
    Od: K <...@...c>

    witam,
    konfiguruje osobie nieletniej ipoo5 (prezent), problem polega na tym, ze
    za pierwszym razem podalem prawdziwy rok urodzenia i teraz mimo ze
    probuje kolejny raz stworzyc konto, to dostaje komunikat o wieku.
    wyglada na to, ze ten smietnik gdzies to pamieta. jako uzytkownik
    androida, nie chcialbym sie teraz doktoryzowac z tego gowna, wiec jesli
    ktos zna obejscie to chetnie przeczytam.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-04-19 10:47:13
    Temat: Re: ajpoo5 i ograniczenie wiekowe w appstore
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:
> [...]
    > na to, ze ten smietnik gdzies to pamieta. jako uzytkownik androida, nie
    > chcialbym sie teraz doktoryzowac z tego gowna, wiec jesli ktos zna

    Mało prawdopodobne, ale skoro tak twierdzisz...

    Komputer -> ściągasz iTunes, AppStore, "kupujesz" bezpłatną aplikację, nie
    masz konta -> załóż nowe. Wtedy możesz założyć konto bez podawania danych
    KK.

  • 3. Data: 2013-04-19 11:06:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-04-2013 10:47, Maciej Bebenek pisze:

    > Mało prawdopodobne, ale skoro tak twierdzisz...

    no przeciez sobie tego nie wymyslilem :)

    > Komputer -> ściągasz iTunes, AppStore, "kupujesz" bezpłatną aplikację, nie
    > masz konta -> załóż nowe. Wtedy możesz założyć konto bez podawania danych
    > KK.

    ostatecznie uzylem, danych z ajpada i dziala :D

  • 4. Data: 2013-04-19 16:08:32
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolejny raz stworzyc konto, to dostaje komunikat o wieku. wyglada na to,

    ten śmietnik wszystko pamięta.
    Kiedyś, szukając kontaktu na fonie przez przeglądarkę telefonu (chyba się to
    Spotlight nazywa), po wpisaniu szukanego imienia dostałem wykaz chyba ponad
    100 maili od tej osoby. Najlepsze, że te maile skasowałem z rok wczesniej a
    mimo to każdy był do przeczytania, a jedynym dojściem do nich była owa
    przeglądarka.
    Ale to był ipek 3G z softem 3.0.1 i myślę, że teraz to się maile kasują
    bezpowrotnie ;) i na andku pewnie też ;)

    Ale tak BTW przeglądarka z ipka bije na głowę tą na androidzie.

  • 5. Data: 2013-04-20 10:26:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:

    > no przeciez sobie tego nie wymyslilem :)

    Zakładałem parę kont, co prawda chyba nigdy na ajfonie, i problemów nie
    było.