  • Data: 2012-10-18 20:58:20
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-17 08:33, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Obsługa modemu przez tablet to jedno, obsługa karty przez modem to
    > drugie.
    >
    > W przypadku Aero2 nie każdy modem radzi sobie z ich kartą.
    > http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    Domniemam że Animka ma modem który obsługuje Areo2.

    > Kart Aero2 nie można odsprzedawać, są rejestrowane na konkretne osoby,
    > za to każdy może sam ją sobie zamówić.
    >
    > Pozdrawiam

    Tak jest w regulaminie? Widziałem parę ogłoszeń na Allegro, z ofertami
    sprzedaży takich kart.
    Pewnie że może, jednak musi także mieć cierpliwość Eskimosa polującego
    na fokę,. W moim przypadku to stanie w kolejkach bankowych i całe inne
    zabiegi konieczne do pozyskania takiej karty są przeszkodą nie do
    przebrnięcia.