    From: " BrunoJ" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Date: Mon, 18 Oct 2010 21:10:30 +0000 (UTC)

    Dżeronim <2...@s...com> napisał(a):

    > Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być masa,
    > wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych fotelach
    > czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy oględzinach.
    Mylisz pojecia. To nie sa ukryte wady tylko zuzycie eksploatacyjne. Ja jezdzac
    przez iles lat z przodu nie wiec nawet czy tylne pasy sie rozwijaja i prawde
    mowiac... zlata mi to. Guziczkow niewiele wiec pewnie nic nie wypada, ale czy
    wszystkie pstryczki we wbudowanym radiu dzialaja to nie mam pojecia, bo uzywam
    moze 5 sztuk. sam napisales - to sa pierdoly, auto w pewnym wieku ma takie
    pierdoly wliczone w cene.

    > Zamierzam
    > wynegocjować przy podpisaniu umowy punkt, w którym sprzedający gwarantuje
    > zwrot pieniędzy za naprawę przy znalezieniu nieujawnionych/niezauważonych
    > przy sprzedaży uszkodzeń do okresu 1 miesiąc od sprzedaży.
    powodzenia

    > Ja, jako człowiek
    > uczciwy na 100% taki punkt bym zaakceptował jako sprzedawca, więc myślę że
    > jeśli ktoś nie odpicował fury na sprzedaż i ma czyste sumienie to też nie
    > będzie się bronił. Co myślicie ?
    Mysle ze nigdy nie kupowales/sprzedawales auta.
    Ja w zasadzie bylbym w stanie sie na taki punkt zgodzic sprzedajac auto. Ale
    cena +100% zeby pokryc ewentualne koszty 'widzimisie' kupujacego (z wymiana
    silnika wlacznie, bo za glosny).
    A tak na serio - gdybys mi przy kupnie mojego auta wyskoczyl z takim punktem,
    to jak juz bym skonczyl sie smiac to dostalbys opiernicz ze mi czas zajmujesz.
    W ciemno mozna zalozyc ze ktos kto chce taki punkt w umowie, bedzie dlugo i
    cierpliwie wyszukiwal wszyskie duperele i zadal ich naprawienia. to nie dealer
    zeby gwarancje darmowych napraw dawac.

    --
    pozdrawiam
    Bruno