  • Data: 2010-10-19 00:51:30
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: Dżeronim <2...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:i9idgb$b8v$1@news.dialog.net.pl...

    > OK. Sprzedaję samochód. Znam jego dokładny stan (i tę wiedzę, UCZCIWIE,
    > przekazuję Tobie przy transakcji) - na dzień sprzedaży. Ty w pierwszym
    > miesiącu robisz 10kkm (czyli tyle ile ja robiłem tym autem rocznie)

    Wymyślasz, statystycznie każdy z nas stuka mniej więcej tyle samo km, masz
    fiata uno to jeździsz po mieście, masz diesla kombi - jeździsz dużo. Poza
    tym, trudno mi uwierzyć, że po 10kkm pasy na tylnych siedzeniach sie zepsują
    czy włączone pierwszy raz ogrzewanie siedzeń nie działa. Są granice absurdu.

    > ciągu tego miesiąca stopniowo wychodzą jakieś jego ułomności. Ty masz
    > pretensje do mnie, masz taki a nie inny zapis (jaki sam chciałeś) w
    > umowie.

    Mam pretensje, że mnie oszukałeś, nie ścigam sprzedawcy za stukające
    zawieszenie w mieście, bo to potrafię w warsztacie sprawdzić przed zakupem,
    ale już nie wciśniesz mi kitu że ogrzewanie siedzeń "działało" 30 dni temu i
    "nagle" nie działa. Zgadzasz sie czy nie ? Właśnie o to mi chodzi żebyś mi
    powiedział że nie działa ogrzewanie siedzeń, poradzisz jak naprawić i ja to
    przyjmuję do wiadomości, po tym uznaję Ciebie za uczciwego sprzedawcę.

    I jeszcze odniosę się do zarzutów, że będę próbował wyłudzić kasę za
    naprawy. Wystarczy świadek (serwis) albo faktury serwisowe sprzed x
    miesięcy/lat za naprawę rzekomo zepsutej części która NAGLE padła po
    miesiącu i cwaniak ma wytoczony proces za wyłudzenie kasy, moim zdaniem mega
    durny sposób na wyłudzanie pieniędzy, a już na pewno mega kłopotliwy
    (ekspertyzy i inne czasochłonne procesy) .

    --
    Jarek