  • Data: 2016-06-12 12:03:23
    Temat: Re: Jak się robi kabelki?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5b3f00e6-6433-48d2-8538-1e94791b967a@googlegrou
    ps.com...
    > Ale ruskim pokazaliśmy, panie Krzaklewski, nie?

    (Uwaga, skróty myślowe)
    Jaja kobyły łącznościowiec, chętnie bym temu panu podłączył gówno na
    wycieraczce, przykryte płonącą gazetą, jakby jeszcze dało się do układu
    wmieszać "kaliflorek", to było by fajnie... W imieniu łącznościowców i
    pocztowców, bo obie grupy straciły na akcjach Tepsy i przez nie. W dużym
    skrócie - Akcje Tepsy miały być za darmo dla łącznościowców. Oraz dla
    pracowników poczty to, co zostało wspólnie wypracowane przed podziałem.
    Tymczasem do podziału poszły też akcje, które zostały wypracowane już tylko
    przez łącznościowców i o to była awantura. MIało to jednak dalsze
    konsekwencje - darmowe akcje można było otrzymać tylko raz i jak poczta
    poszła/pójdzie do podziału akcji, to wprawdzie łącznościowcy obejdą się
    smakiem, ale także ta rzesza pocztowców, która już akcje wzięła.
    Nie koniec - Gdyby nie sraczka z podzialem, tylko każda grupa dostała swoją
    działkę i tylko swoją, to każdy otrzymałby tak na oko 2-4 razy więcej. Więc
    wszyscy zostali wydymani bez smarowidła. A ktoś różnicę pewnie zebrał do
    swojego trzosu :P Do czego przyczynił się wybitnie, cytowany Pan, który nie
    wiem czemu, kojarzy mi się z marihuaną, może przez słowo krzak?
    Gdyby poszło do głosowania, to bym na każdego innego, peło, pisdy, komunę,
    Cookies-a, zakodowanych, LPR, Samoobronę, itd. głosował, byle nie AWS. Choć
    sama Solidarność była mi dość bliska.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking