  • 21. Data: 2010-02-02 07:23:43
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    dominik napisał(a):
    > U mnie algorytm jest taki - wystawiam na 80% wartości,
    > opisuję wszystko możliwie dokładnie, staram się
    > uzupełniać opis o zadawane pytania. Aukcje czasem
    > zawierają wobec tego sporo tekstu, sporo zdjęć, wszelkie
    > dane oraz co gdzie i jak. Jak sprzedawałem palmtopa to
    > ludzie pisali mi, że chociaż nie kupią go, to jednak
    > opis, jest taki, że sami się wiele dowiedzieli o swoim
    > urządzeniu. Fakt - wystawiam rzadko i niewiele.
    Dokładnie jak bym siebie czytał.
    We wrocku na giełdzie nie mogłem auta sprzedać. Kto bedzie
    wysłuchiwał to co miałem do powiedzenia, lub czytał litanie
    na A4. Pewnie ściema i takie tam.
    Zrobiłem dokładnie jak opisałeś, przyjechali z Poznania z
    gotówka, i mogę powiedzieć że prawie auta nie oglądali.
    Zapłacili i odjechali.
    Po kilku miesiącach jeszcze raz w mailu dziękowali za udany
    interes :)
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2010-02-02 07:25:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    dodatkowa_bateria.htm
    > Hmm... W opisie aukcji 886768099 nie ma ani słowa o tym, że ten kto
    > sprzedaje to pan, ze ten pan zarabia na zycie ani przebiegu aparatu...
    > Hmm... Konkretnie prosze. Popatrz na aukcje nr 903307551. I teraz bardzo
    > dokładnie przypatrz się ostatniemu zdjęciu z aukcji 886768099 i porównaj
    > je z 7 zdjęciem z aukcji 903307551.
    > Co widzisz?

    Rozne gwarancje = rozne aparaty.

  • 23. Data: 2010-02-02 07:28:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Hello
    > Jakiś czas temu była sobie aukcja pana z Krakowa:
    > http://www.allegro.pl/item886768099_a900_lampa_grip_
    dodatkowa_bateria.html
> [...]
    > który tym aparatem zarabiał codziennie na życie, puszka w dobrym stanie,
    > ale ma nabite kilkadziesiąt tysięcy klatek, koniec gwarancji itd.

    Jajco :)

    Wskaz paluchem fragment opisu aukcji z ktorego to wynika.

    > Pan który kupuje zaraz wystawia wszystko w kawałkach:
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1579501
    > Oczywiście dopisek (aukcja A900):
    > "Jestem amatorem, aparat w idealnym stanie, nigdy nie był używany w
    > trudnych warunkach(deszcz itp.)"
    > w tytule "gwar. do maja 2012" itd..

    I?

    > przebieg puszki - zupełnie ani słowa, gwarancja się jakoś cudownie
    > urodziła, a sprzedający usilnie wmawia jakby sprzęt był niemalże nowy,
    > wprost z sklepu.

    A gwarancje dorobil sobie na domowej drukarence.

    > Czy takie jawne oszustwa na allegro da się jakoś zgłosić?

    Jak nie wiesz jak to i zglosic nie bedziesz umial ;)

  • 24. Data: 2010-02-02 08:18:33
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i oszkalowac kogos!
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 1 Lut, 23:20, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I co?
    > Pan który kupuje zaraz wystawia wszystko w kawałkach:

                 dominik, gg:919564

  • 25. Data: 2010-02-02 08:26:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 15:32:03 -0800 (PST), mg napisał(a):

    > Rekojmia rzeczywiscie trwa rok czasu.

    Nie ma już czegoś takiego. Jest niezgodność towaru z umową - 2 lata

    --
    marcin

  • 26. Data: 2010-02-02 08:39:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > wprost z sklepu.
    >
    > Czy takie jawne oszustwa na allegro da się jakoś zgłosić?
    >
    > --

    pewnie ze sie da - wysylasz maila i zglosiles. czy bedzie reakcja to
    nie wiem tego.

    ale mozesz zadac wprost sprzedajacemu zapytanie , czy ten sprzet ,
    ktory wystawia pochodzi z tej akcji , ktora wymieniles na poczatku.
    o ile sobie przypominam ( nie korzystam z allegro od wielu lat )
    pytania sa widoczne dla wszystkich.

  • 27. Data: 2010-02-02 08:42:04
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > ktory wystawia pochodzi z tej akcji , ktora wymieniles na poczatku.
    > o ile sobie przypominam ( nie korzystam z allegro od wielu lat )

    Nie są.

    Piotr

  • 28. Data: 2010-02-02 08:53:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <a...@k...go
    oglegroups.com>,
    XX YY nabazgrał:

    > pewnie ze sie da - wysylasz maila i zglosiles. czy bedzie reakcja to
    > nie wiem tego.

    Reakcja jest przy każdym sensownym zgłoszeniu - usuwają aukcję albo i konto.

    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...
    Eksportowanie historii z Gajima
    Intertubes, at last!

  • 29. Data: 2010-02-02 08:56:04
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-02-02 08:25, Jakub Jewuła wrote:

    > Rozne gwarancje = rozne aparaty.

    nie mógł sobie jej przedłużyć w Sony Polska? :P

  • 30. Data: 2010-02-02 09:04:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > nie mógł sobie jej przedłużyć w Sony Polska? :P

    Moze i mogl - wystarczy zapytac sprzedawce.