eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył › Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
    l-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Date: Mon, 22 Feb 2016 19:50:46 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <nafoqm$et8$1@dont-email.me>
    References: <56c177c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <56c1adef$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <56c1af51$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <56c1bba4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9snqr$e8v$1@node1.news.atman.pl> <na4iut$esa$1@node1.news.atman.pl>
    <na4jje$2jt$1@node2.news.atman.pl> <na4k1n$kib$1@news.vectranet.pl>
    <na4koh$3ml$1@node2.news.atman.pl> <naeil0$ooo$1@node1.news.atman.pl>
    <naf3pp$ade$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 22 Feb 2016 19:50:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843";
    logging-data="15272";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18v028yAkfIBXuIp8l3dcR1"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:5zZr23RKBq5doHkGFswpMG9NdRM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577263
    [ ukryj nagłówki ]

    Shrek wrote:

    > On 22.02.2016 09:59, Axel wrote:
    >
    >>> Na to bym nie wpadł, głównie dlatego, że wydaje się mniej wygodne od
    >>> użycia hamulca nożnego;) Zdrowe to dla skrzyni?
    >>
    >> Użycie ręcznego to IMHO bez sensu. Ale, tak jak pisał Masti, wystarczy
    >> lekko nacisnąć hamulec i samochód stoi, odpuścić i się turla.
    >> Zdecydowanie mniej męczy się noga, niż przy naciskaniu sprzęgła (dużo
    >> mniejszy skok pedału).
    >
    > To racja w sumie. Choć jak jestem przyzwyczajony do manuala, to
    > wrzucenie jedynki nie robi mi różnicy znacznej. Natomiast już zmiana
    > biegu w zakręcie bez mojej woli jednak mocno mnie wkurza. Być może dla
    > kogoś "normalnego" praca gazem w zakręcie jest fanaberią, ale dla mnie
    > to jednak fajny ficzer. Zwłaszcza od kiedy bujam się również na dwóch
    > kółkach. Po prostu wchodzi w nawyk i "samowolna" zmiana biegów przez
    > automat przy dodaniu gazu jest raz że denerwująca, dwa że w skrajnych
    > wypadkach niebezpieczna (chyba, że ESP "wyprostuje", ale to już zupełnie
    > nie jest to o co mi chodzi w pokonywaniu zakrętów - jedna automatyka
    > psuje, druga "naprawia";) Oczywiście można mniej wciskać gaz, wtedy nie
    > zredukuje, ale... nie po to jest automat, żeby kombinować jak to zrobić,
    > żeby automat nie spieprzył;) Pewnie w nowszych konstrukcjach już bierze
    > (lub zaraz będzie brał) pod uwagę położenie kierownicy, ale w większości
    > nie.

    wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Dla kogoś kto nie jeździ automatem to czarna
    magia. Dla kogoś kto jeździ nie ma róznicy. Spokojnie przy automacie robię gazem
    dokładnie to co chcę i to odruchowo.

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: