  • Data: 2016-02-29 09:03:20
    Temat: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:56d2a7f5$0$22838$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Ty serio piszesz?
    > Przecież klasyczny automat hydrokinetyczny rusza idealnie. Żadnych
    > opóźnień. Strasznie dziwne są argumenty przeciwników automatów.

    Tak, serio. Wielokrotnie wypraktykowane. I coś Ci się pomyliło - nie jestem
    przeciwnikiem automatów. Wręcz przeciwnie - pisałem, że w korkach są dużo
    wygodniejsze (najwyraźniej nie śledzisz wątku).
    Jeżdżę zwykle kilka razy w roku automatami.

    > Ruszanie manualem należy do najtrudniejszych manewrów w samochodzie.

    Po płaskim? Żartujesz?

    > Ruszanie automatem jest równie łatwe jak zwykłe przyspieszanie. Tu nie ma
    > miejsca na dyskusję.

    Tak, tak, to 'oczywiste fakty' ;-P

    > Czy ręczne korbki do otwierania okien też górują nad elektrycznymi? Czy
    > brak wspomagania hamulców jest lepszy od wspomagania? Itd.

    Skoro nie rozumiesz różnicy między otwieraniem szyby a skrzynią biegów, to
    nie mamy o czym dyskutować...

    --
    Axel