  • Data: 2016-02-28 08:55:42
    Temat: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-26 o 11:53, Axel pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup

    > A ja maluchem ruszałem pierwszy, zwykle dopiero w połowie skrzyżowania
    > mnie doganiali ;-P
    > Przesiądź się do samochodu z manualem to zobaczysz różnicę.

    Ty serio piszesz?
    Przecież klasyczny automat hydrokinetyczny rusza idealnie. Żadnych
    opóźnień. Strasznie dziwne są argumenty przeciwników automatów.

    Ruszanie manualem należy do najtrudniejszych manewrów w samochodzie.
    Ruszanie automatem jest równie łatwe jak zwykłe przyspieszanie. Tu nie
    ma miejsca na dyskusję.

    Czy ręczne korbki do otwierania okien też górują nad elektrycznymi? Czy
    brak wspomagania hamulców jest lepszy od wspomagania? Itd.

    --
    MN