-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
Date: Mon, 15 Feb 2016 15:37:24 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <n9snqr$e8v$1@node1.news.atman.pl>
References: <56c177c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1adef$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1af51$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1bba4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1455547035 14623 83.142.198.226 (15 Feb 2016 14:37:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2016 14:37:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <56c1bba4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576779
[ ukryj nagłówki ]On 15.02.2016 12:51, Marcin N wrote:
> Ile razy musiałeś naprawiać skrzynię biegów, że koszt tej naprawy jest
> kluczowy? Zapewne nigdy.
> Ile razy osiągnąłeś spalanie samochodu takie, jak deklarowane przez
> producenta? Zapewne nigdy, albo w jakimś wyjątkowym ekstremalnym przypadku.
Pomijając już koszty napraw to ujmę to tak. Kiedyś automaty były głupie
i wtedy raczej rzeczywiście więcej paliły. Teraz są jakby
inteligentniejsze i nie ma przypadków, że piłuja na 3000 obrotów, bo tak
im wyszło, mimo że spokojnie można by na wyższym biegu pojechać.
Potrafią sprawnie redukować, w zależności jak mocno wciśniesz gaz,
przynajmniej takie odnosze wrażenie (nie mówię o kick down, czy jak to
po polsku nazwać). Ogólnie mówiąc zapewne w 99,XXX procentach przypadków
zrobią wszystko lepiej od nawet naprawdę dobrego kierowcy (choć mnie
wkurwiało niemiłosiernie jak zmieniał z automaty biegi w zakrętach -
zapewne jak to dobrze wyczujesz, to potrafisz to zrobić tak, żeby
automat zrobić to co chcesz, ale co do zasady to automat jest po to
żebyś nie musiał kombinować;)
Więc tak - automaty są dobre. Tylko dla mnie niefajne;) Ale jeśli ktoś
chce tylko jechać, nie czuje w czasie jazdy frajdy ze zmiany biegów,
kontrolowania sytuacji, szarpnięcia przy redukcji, wychodzenia z
zakrętów z wciśniętym gazem itd, to automat jest dla niego i będzie
jednym z tych co jak raz będą mieli automat to "nigdy więcej manuala".
Ja akurat mam na odwrót - zacząłem manualem, jeżdziłem naprawdę różnymi
automatami, od zwykłych do 300KM+ i... następny samochód to też będzie
manual - tak po prostu - abstrahując od serwisu, kosztów i spalania. Po
prostu jada nawet wypasionym automatem sprawia mi mniej przyjemności niż
"srednim" manualem". Ale podejrzewam, że jestem wyjątkiem;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.16 15:41 J.F.
- 15.02.16 16:08 Marcin Kiciński
- 15.02.16 16:32 P.B.
- 15.02.16 16:34 J.F.
- 15.02.16 17:08 Cavallino
- 15.02.16 17:48 twistedme
- 15.02.16 17:58 twistedme
- 15.02.16 18:52 Stiopa Lichodiejew
- 15.02.16 20:46 Scobowski
- 16.02.16 09:19 sirapacz
- 16.02.16 09:28 sirapacz
- 16.02.16 11:00 Budzik
- 16.02.16 11:10 tadzik
- 16.02.16 11:12 Marek
- 16.02.16 11:11 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO