  • Data: 2016-02-15 17:48:32
    Temat: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-15 o 12:51, Marcin N pisze:

    > Były już dziesiątki dyskusji na te tematy na tej grupie. Nie ma sensu
    > toczyć następnej.
    >
    > Ile razy musiałeś naprawiać skrzynię biegów, że koszt tej naprawy jest
    > kluczowy? Zapewne nigdy.
    > Ile razy osiągnąłeś spalanie samochodu takie, jak deklarowane przez
    > producenta? Zapewne nigdy, albo w jakimś wyjątkowym ekstremalnym przypadku.

    Dlatego też napisałem, że nie wiem na ile ten argument jest słuszny, a
    ile w tym klasycznej miejskiej legendy...

    Jeżeli chodzi o spalanie, to mój akurat pali niecałe 9, a miał ponad 10.
    Jak by było z automatem nie miałem okazji testować osobiście i oparłem
    się na tym, co było w necie. Danych producenta nawet nie sprawdzałem,
    ale znając życie pewnie 7 :)

    Druga sprawa, że z tych egzemplarzy z których wybierałem był tylko jeden
    automat i akurat przekraczał budżet. Gdyby większość była w automacie,
    to pewnie zdecydowałbym się na automat.

    Znowu jak kupowałem żonie nowy wóz, to też chciałem automat, ale tak jak
    pisano, różnica w salonie była dość kosmiczna.

    To wszystko złożyło się na to, że mamy 2 manuale. Myślę, że z takich
    samych powodów jak większość ludzi w PL.