  • Data: 2016-02-15 11:58:27
    Temat: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-15 o 11:52, Marcin N pisze:

    > Jesteś stworzona do automatu.
    >
    > A tak naprawdę to automaty są stworzone dla ludzi. Manuale to taka
    > fanaberia. Niestety w Polsce ciągle jest standardem.
    >
    > Klient idzie do salonu kupić sobie nowy samochód i wyposaży go w bzdurne
    > dodatki w rodzaju czujnika deszczu czy automatycznie składanych lusterek
    > lub skrętnych halogenów, ale automatu nie kupi "bo nie".
    >
    > Dziadziuś jeździł manualem, tatuś też, to i ja będę!

    Ja usłyszałem taki argument, nie wiem na ile prawdziwy:

    "Jak padnie skrzynia manualna, to praktycznie każdy Ziutek będzie w
    stanie to naprawić, w przypadku automatu będą problemy i koszty"

    Jak szukałem auta to też chciałem automat, ale wg internetów manual pali
    10, a automat 12, tylko z racji tego, że jest automatem, więc zrezygnowałem.