  • Data: 2016-04-04 03:50:59
    Temat: Re: Jak podłączyć sprzęt
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.8672954038009132438@news.neostrada.pl

    > Jeśli ts to cat wystarczy.

    Zwykłe sklejanie nic nie daje. Jakby dawało, to i VDub nie dał by ciała. A
    on po prostu nie chce wciągać kolejnych kawałków, co z innymi formatami się
    udawało (no, choćby po to, aby reklamy uciąć przy samej dupie, trudno o coś
    bardziej pojebanego, niż reklamy). No i nie wiem, czy między plikami ze
    zgrywarki są przerwy w treści filmu, czy nie, a bez sklejenia nie mam tego
    jak ustalić... To jest... paczpan, umknęło mi... MOV? Zastanawiam się, nad
    podejściem naokoło - rozkompresować to do żywego strumienia, lub chociaż
    jakiegoś małostratnego formatu i zadać złożenie kawałków wraz z ich
    sklejeniem, to by mogło wyjść. To jest zdaje mi się H264, ale muszę się
    upewnić co do szczegółów. Jeszcze to obadam, na razie mi się niezbyt chce. A
    Seksmisja, ze słynnym "kurwa mać", od którego publika w kinie mało śmiechem
    ścian nie zawaliła, czeka, abym sobie na lapku obejrzał, porobić trochę
    "dzwąkuw do noki" (i takie pytania o dzwonki do fonów spotykałem), coś
    wymyślę. Muszę w coś łapy wsadzić, bo nie lubię, jak mi paluchy drętwieją.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.