  • Data: 2010-06-21 02:15:57
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To musi byc cos u Ciebie, chocby to: Content-Type: text/plain;
    > charset=ISO-8859-1
    > Ma byc 8859-2 lub UTF-8.

    Dzieki za podpowirdz.
    Po weekendowej pracy sprawdzilem jak i gdzie ustawia sie kodowanie.
    Zmienilem tak jak radziles na UTF-8
    Okazalo sie to dziecinnie proste ale tak jak juz pisalem, ja nigdy nie
    zajmowalem sie ustawianiem moich komputerow.
    Od 19 lat zawsze robili mi to jacys wynajmowani fachowcy lub ktos ze
    znajomych znajacy sie na komputerze.
    Gdyby cos jeszcze szwankowalo z moim kodowaniem, to prosze dac "cynk".