  • Data: 2010-06-17 15:06:27
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.rec.foto.cyfrowa.]
    W poście <f...@e...go
    oglegroups.com>,
    pl.rec.foto.cyfrowa nabazgrał:

    > U siebie nic nie zmienialem a tak jak juz pisalem, w pierwszym twoim
    > poscie mam polskie znaki.

    Pszemol też nic nie zmianiał. Problem w tym, że jego klient zgłupiał
    i zaczął odpowiadać takim samym kodowaniem, jak to na co odpowiada.
    Czyli niepoprawnym Twoim.

    > Mam tez polskie znaki w postach innych osob jesli takowych uzywali.

    Bo ich programy nie robią takich głupstw.

    > To zas co podales jak ma byc, to jest dla mnie magia.

    Mimo wszystko lepiej dowiedz się jak w Twoim czytniku to ustawić.
    Bo niestety masz błąd w ustawieniach.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie