  • Data: 2010-03-09 17:21:24
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli
    > zgodnie z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać.
    > Ukarany za to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po
    > ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
    > możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    > neelix

    SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
    teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak taki
    egzamin funkcjonuje.

    Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
    - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
    - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się takie
    przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie włączyć
    świateł)
    - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
    - manewr bez kierukowskazu
    - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
    że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
    - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)

    Kiedy ubija się od ręki?
    - Znak STOP
    - zielona strzałka bez zatrzmania auta
    - wymuszenia
    - inne niebezpieczne manewry autem

    Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na podwójną
    ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny pojazd
    zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę to auto
    objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział dlaczego.

    W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    samochodu i zdrowia pasażerów.