-
Data: 2010-03-09 19:03:29
Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
news:hn5t21$n1h$1@node2.news.atman.pl...
>> Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli
>> zgodnie z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać.
>> Ukarany za to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po
>> ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
>> możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
>> neelix
> SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
> teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak
> taki egzamin funkcjonuje.
> Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
> - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
> - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się
> takie przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie
> włączyć świateł)
> - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
> - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
> - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
> - manewr bez kierukowskazu
> - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
> że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
> - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)
> Kiedy ubija się od ręki?
> - Znak STOP
> - zielona strzałka bez zatrzmania auta
> - wymuszenia
> - inne niebezpieczne manewry autem
> Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na
> podwójną ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny
> pojazd zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę
> to auto objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział
> dlaczego.
> W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
> dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
> samochodu i zdrowia pasażerów.
To są bieżące informacje(stan faktyczny) z Polski A Ty skąd nadajesz, bo
masz bardzo mizerne pojęcie o polskich kryterich egzaminacyjnych?
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.10 19:04 neelix
- 09.03.10 19:07 neelix
- 09.03.10 19:08 neelix
- 09.03.10 20:59 Budzik
- 09.03.10 21:50 Stefan
- 09.03.10 21:50 jerzu
- 09.03.10 22:48 Tom N
- 09.03.10 22:48 Shrek
- 09.03.10 22:52 Shrek
- 10.03.10 09:32 Grejon
- 10.03.10 09:41 Stefan
- 10.03.10 10:30 neelix
- 10.03.10 10:52 szerszen
- 10.03.10 11:01 neelix
- 10.03.10 11:03 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=