eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak oblać egzamin na PJ?Re: Jak oblać egzamin na PJ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pingwin.aster.pl
    !newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Date: Tue, 9 Mar 2010 17:21:24 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 40
    Message-ID: <hn5t21$n1h$1@node2.news.atman.pl>
    References: <hn33ed$gic$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hn5gcf$kmc$1@node2.news.atman.pl>
    <hn5qa4$pga$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072071016.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1268152193 23601 89.72.71.16 (9 Mar 2010 16:29:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Mar 2010 16:29:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hn5qa4$pga$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2262274
    [ ukryj nagłówki ]

    > Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli
    > zgodnie z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać.
    > Ukarany za to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po
    > ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
    > możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    > neelix

    SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
    teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak taki
    egzamin funkcjonuje.

    Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
    - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
    - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się takie
    przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie włączyć
    świateł)
    - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
    - manewr bez kierukowskazu
    - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
    że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
    - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)

    Kiedy ubija się od ręki?
    - Znak STOP
    - zielona strzałka bez zatrzmania auta
    - wymuszenia
    - inne niebezpieczne manewry autem

    Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na podwójną
    ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny pojazd
    zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę to auto
    objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział dlaczego.

    W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    samochodu i zdrowia pasażerów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: