  • Data: 2011-12-20 06:52:01
    Temat: Re: Jak narysować ślimak?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 07:31:15 +0100, cef napisał(a):

    > Już widzę jak się kombinuje :-)
    > Ja się pytam jak chcesz poprowadzić tego freza?
    > Nawet jeśli geometrycznie wiesz jak. Ręcznie to można
    > napisać G-kody dla jakiejś prosto odczytywalnej bryły,

    Nie pisalem "recznie" - pisalem zeby napisac program ktory to wygeneruje.

    > ewentualnie zamodelować dodatkowo krawędzie frezem ksztaltowym
    > (ja tak robię na swojej maszynie). Ale gdyby przyszło Ci np
    > napisać ścieżki np dla zwykłej czaszy kulistej, to umrzesz zanim zaczniesz.

    Jesli maszyna przypomina tokarke - to nie wydaje mi sie to specjalnie
    trudne, podobnie jak i slimaki.

    Tak czy inaczej - skoro jakis program to generuje, to moze i moj progam
    generowac. I bedzie mi chyba nawet latwiej napisac program bezposrednio na
    maszyne, niz gwalcic autocada, a potem liczyc ze firmowy program cos z tego
    wyliczy.

    J.