  • 91. Data: 2010-08-18 15:42:31
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    kml <A...@g...lp> napisał(a):

    > Zdejmujesz azbest z dachów w Czikago?

    Muszę Cię zmartwić: z tym azbestem musisz się w dalszym ciągu sam mordować,
    ja się tym nie zajmuję, więc Ci nie pomogę.

    > Skonstruował i co dalej?

    ..i opatentował.

    > Póki co ma
    > patent i beznadziejną stroną, która dla osoby takiej jak ja (czyli jak 99%
    > osób nie znającej się) nie jest żadnym źródłem wiedzy bo nie wiadomo o co
    > chodzi

    Jak ktoś nie umie czytać - w każdym razie ZE ZROZUMIENIEM - to faktycznie:
    cokolwiek by mu pod nos nie podetknąć, i tak nic z tego nie zrozumie.

    > oprócz podniesionej wczesniej sprawności na poziomie 140%.

    Tak? A skąd ta "informacja" o "sprawności 140%"?

    > Jakiś wywiad sprzed 4 lat...

    Nieładny, tak? Czy też może chodzi o to, że facet - zamiast budować prototypy
    - winien się udzielać towarzysko?

    Może Ci się myli z jakimiś "celebrytami"?

    > Jeżeli patent jest tak fajny to czemu nie ma w produkcji seryjnej? W
    > Ameryce Północnej wszelkie patenty nie mają tak ciężko jak w Europie
    > prawda? Made in Canada, ale teoria spiskowa najlepszego polskiego sortu.

    Na to już dawno inni odpowiedzieli; ale ponieważ i tak "nie wiesz, o co
    chodzi" - na jaką byś stronę nie zajrzał - no, to i pytasz się jak "mały
    Kazio":

    "So what&#8217;s the problem? Where are the companies that make engines? First up
    is and always will be the &#8220;not invented here&#8221; mental illness. On the
    other
    hand the Otto cycle gasoline and compression ignition Rudolf Diesel designs
    are not invented here anyway. Then it&#8217;s hard to let go of the wins from
    controlling and managing the fuel ignition successes we have today, even as
    these lessons will advance the new Holubowicz design principles rapidly. Then
    its been reported that Mr. Holubowicz has been approached by concerns who
    wish to license/buy the entirety of the design as opposed taking out a
    license, while understandable, this is greed beyond any accusation leveled on
    any other segment of the energy industry. The approach also is a sulk, stick
    head in sand and make one&#8217;s ass a target path of behavior.

    What to do? Someday a director of a major engine producer will catch on and
    the word will go out, &#8220;we better not be anything other than first!&#8221;
    Meanwhile
    the blame targets of today are going to be validly saying the responsibility
    isn&#8217;t theirs alone. It is finger-pointing time, like it or not. There&#8217;s a

    large reservoir of inaction just waiting to see the light of day."

    ( http://tinyurl.com/5tb428 )

  • 92. Data: 2010-08-18 15:42:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:33:38 +0000 (UTC), Johnny Hooker napisał(a):

    > Wiesz co... ale ja naprawdę nie sądzę, żebyś komukolwiek robił łaskę, że
    > "będziesz dumny".

    > Skąd ta supozycja?

    Bo co prawda to, co robi jest interesujące, ale nikt tego nie chce kupić,
    ani za to zapłacić.

    --
    Yakhub

  • 93. Data: 2010-08-18 15:43:40
    Temat: Re: Jak ma naruszac - kiedy nie narusza?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 13:19:50 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:

    >Ciekawe. Skąd wniosek, że ten silnik w ogóle cokolwiek narusza?

    Nie, skad, absolutnie nic nie narusza, korzysta sobie z tego ze cialo
    puszczone raz, puszcza sie dalej..

    J.

  • 94. Data: 2010-08-18 15:47:31
    Temat: Re: Nalezy czytac ZE ZROZUMIENIEM
    Od: " Johnny Hooker" <j...@g...pl>

    Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

    > *Bo umożliwia pobieranie energii zawartej w otoczeniu.*
    >
    > Przeczytaj sobie, co to jest wspomniany już demon Maxwella.

    Jesteś żałosny.

    Dobrze, raz jeszcze spróbuję podpowiedzieć: demon Maxwella odnosi się do
    zjawisk CIEPLNYCH.

    A teraz - powtarzam - przeczytaj sobie przytoczone przez siebie cytaty

  • 95. Data: 2010-08-18 15:54:03
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale nie napisal jakiej energii :-)

    O! Jeden się trafił - wprawdzie też silący się na dowcipasy - ale jednak
    umiejący czytać ZE ZROZUMIENIEM. Zgadza się.

    Wszyscy pozostali, którzy "dopowiadali" to, czego w tekście wcale nie było -
    dali tym publicznie dowód swej ociężałości umysłowej. I bardzo dobrze -
    przynajmniej wiadomo, komu nie ma co podsuwać żadnych tekstów, bo i tak nie
    zrozumie. :)

    > Moze energii prozni, moze punktu zero - sama najprawdziwsza nauka :-)

    A Ty się tak doskonale znasz na tym, że tak sobie swobodnie recenzujesz? :)

  • 96. Data: 2010-08-18 15:59:40
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie, skad, absolutnie nic nie narusza, korzysta sobie z tego ze cialo
    > puszczone raz, puszcza sie dalej..

    A to już wyłącznie Twoja własna bajka. :) Ale fakt, że czegoś nie rozumiesz,
    wcale nie znaczy, że "to być nie może".

    Czyżbyś uważał się za geniusza? Dlaczego zatem TY nie dokonujesz
    interesujących wynalazków? Czyżby "...bo nie warto"? ;)

  • 97. Data: 2010-08-18 16:09:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Johnny Hooker wrote:

> [...]
    > było - dali tym publicznie dowód swej ociężałości umysłowej. I bardzo
    > dobrze - przynajmniej wiadomo, komu nie ma co podsuwać żadnych

    Jeśli otoczenie zdefiniujesz jako "pedałujący murzyn" albo "wiejący
    wiatr" a ta "balerina" ma śmigła, to owszem, będzie to pobieranie
    energii z "otoczenia".
    Tylko mam pewne wątpliwości czy to aż tak nowatorskie rozwiązanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 98. Data: 2010-08-18 16:55:00
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i4go07$4tt$1@inews.gazeta.pl...

    > Muszę Cię zmartwić: z tym azbestem musisz się w dalszym ciągu sam
    > mordować,
    > ja się tym nie zajmuję, więc Ci nie pomogę.

    Nie musze się mordować z azbestem. Płacą mi za stukanie w klawiature. Za to
    Ty zajmujesz się promowaniem "wynalazków" co nie?

    > Jak ktoś nie umie czytać - w każdym razie ZE ZROZUMIENIEM - to faktycznie:
    > cokolwiek by mu pod nos nie podetknąć, i tak nic z tego nie zrozumie.

    Powtarzaj to sobie. To jedna z najgorszych stron promujących "nowe cudowne
    wynalazki" jakie w życiu widziałem. Forma jest tragiczna, tresć
    niezrozumiała dla laika a ogólne wrażenie takie, że szkoda czasu lepiej
    wejść na www.simpsonslol.com Jeżeli cokolwiek ma być promowane w sieci to
    powinno być promowane tak żeby ktoś kto się na tym nie zna był w stanie
    odnieść wrażenie, że to co jest prezentowane jest naprawdę fajne.

    > Tak? A skąd ta "informacja" o "sprawności 140%"?

    Z całego wątku.

    > Nieładny, tak? Czy też może chodzi o to, że facet - zamiast budować
    > prototypy
    > - winien się udzielać towarzysko?

    NIEAKTUALNY!!!! Poza tym deklaracja, że wybudował tysiąć pińcet czegoś tam
    na mnie nie robi wrażenia.

    > Może Ci się myli z jakimiś "celebrytami"?

    Tak, nic innego mi do głowy nie przyszło jak termin celebryta po obejrzeniu
    tej strony.

    > Na to już dawno inni odpowiedzieli; ale ponieważ i tak "nie wiesz, o co
    > chodzi" - na jaką byś stronę nie zajrzał - no, to i pytasz się jak "mały
    > Kazio"

    Inni (czyli osoby mające pojęcie w temacie) wyśmiali to wszystko. Co miał
    powiedzieć niedoszły rewolucjonizator? Mam zajebisty patent, ale nikt nie
    traktuje mnie poważnie i każdy się śmieje.. A BUUUUUU ;( Lekką ręką licząc
    to cały patent ma ładnych parę lat i poza tym, że jest i widnieje na tej
    badziewnej stronie co z niego za pożytek skoro nikt sie tym nie
    zainteresował.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 99. Data: 2010-08-18 20:10:41
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 17 Sie, 20:39, " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > 18% friction (including pumping losses, driving camshafts etc)
    > leaves mechanical energy 20%
    >
    > 2% to drive accessories (oil and water pumps, air con, etc) and
    > 3% lost in torque convertor transmission etc
    > leaves 15% to the wheels
    >
    > 5% used for heating the brakes
    > 5% for air resistance
    > 5% for rolling resistance
    >
    > The author comments in the text, that this is for a particular vehicle and
    > the driving conditions mentioned. Most drivers would drive faster today and
    > have more air resistance relative to rolling resistance.

    Kocham procenty, można się nimi raczyć i zawsze dostarczają rozrywki
    czy to statystyczne czy alkoholowe :)

    Pzdr.

  • 100. Data: 2010-08-18 20:27:26
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 17 Sie, 20:50, " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    > Wiesz, jaka jest z grubsza różnica pomiędzy forum obcym, a polskim? Otóż na
    > zagranicznym forum uczestnicy, którzy nie mają pełnych informacji na tak
    > interesujący temat, napisaliby: "Amazing! Incredible! Fantastic! Can I have
    > more info, please?". A co mamy tu, na polskim? Ano: "Oszustwo! Ściema!
    > Kłamstwo! Do gazu z tym szarlatanem! Na gałąź z nim - nie będzie z nas
    > idiotów robił!".
    >
    > Kwestia stylu - napisałbym, gdyby coś takiego można byłoby w ogóle nazwać
    > "stylem"... smutne.

    A czytam sobie trochę z opóźnieniem ten wątek i jak do tej pory nie
    znalazłem tego o czym piszesz : "Oszustwo! Ściema! Kłamstwo! Do gazu z
    tym szarlatanem! Na gałąź z nim - nie będzie z nas
    idiotów robił!"
    Większość wypowiedzi jest wyważona, może i powątpiewająca ale
    wyważona, zaś Twoje są w stylu "Głupi polacy!! Kretyni nie znają się "
    itd.
    Dlatego uważam, że jeśli chciałbyś kogoś tu naznaczyć "stylem" to
    zacznij od Seibie.

    Pzdr.