    From: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Date: Wed, 18 Aug 2010 13:42:31 +0000 (UTC)

    kml <A...@g...lp> napisał(a):

    > Zdejmujesz azbest z dachów w Czikago?

    Muszę Cię zmartwić: z tym azbestem musisz się w dalszym ciągu sam mordować,
    ja się tym nie zajmuję, więc Ci nie pomogę.

    > Skonstruował i co dalej?

    ..i opatentował.

    > Póki co ma
    > patent i beznadziejną stroną, która dla osoby takiej jak ja (czyli jak 99%
    > osób nie znającej się) nie jest żadnym źródłem wiedzy bo nie wiadomo o co
    > chodzi

    Jak ktoś nie umie czytać - w każdym razie ZE ZROZUMIENIEM - to faktycznie:
    cokolwiek by mu pod nos nie podetknąć, i tak nic z tego nie zrozumie.

    > oprócz podniesionej wczesniej sprawności na poziomie 140%.

    Tak? A skąd ta "informacja" o "sprawności 140%"?

    > Jakiś wywiad sprzed 4 lat...

    Nieładny, tak? Czy też może chodzi o to, że facet - zamiast budować prototypy
    - winien się udzielać towarzysko?

    Może Ci się myli z jakimiś "celebrytami"?

    > Jeżeli patent jest tak fajny to czemu nie ma w produkcji seryjnej? W
    > Ameryce Północnej wszelkie patenty nie mają tak ciężko jak w Europie
    > prawda? Made in Canada, ale teoria spiskowa najlepszego polskiego sortu.

    Na to już dawno inni odpowiedzieli; ale ponieważ i tak "nie wiesz, o co
    chodzi" - na jaką byś stronę nie zajrzał - no, to i pytasz się jak "mały
    Kazio":

    "So what&#8217;s the problem? Where are the companies that make engines? First up
    is and always will be the &#8220;not invented here&#8221; mental illness. On the
    other
    hand the Otto cycle gasoline and compression ignition Rudolf Diesel designs
    are not invented here anyway. Then it&#8217;s hard to let go of the wins from
    controlling and managing the fuel ignition successes we have today, even as
    these lessons will advance the new Holubowicz design principles rapidly. Then
    its been reported that Mr. Holubowicz has been approached by concerns who
    wish to license/buy the entirety of the design as opposed taking out a
    license, while understandable, this is greed beyond any accusation leveled on
    any other segment of the energy industry. The approach also is a sulk, stick
    head in sand and make one&#8217;s ass a target path of behavior.

    What to do? Someday a director of a major engine producer will catch on and
    the word will go out, &#8220;we better not be anything other than first!&#8221;
    Meanwhile
    the blame targets of today are going to be validly saying the responsibility
    isn&#8217;t theirs alone. It is finger-pointing time, like it or not. There&#8217;s a

    large reservoir of inaction just waiting to see the light of day."

    ( http://tinyurl.com/5tb428 )