  • 81. Data: 2010-08-18 15:16:32
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    JAM <j...@y...com> napisał(a):

    > miki?
    >
    > Pobieranie 5 kW energii z ciepla otoczenia.

    Ciekawe. Skąd informacja, że Balerina pobiera ciepło z otoczenia?

  • 82. Data: 2010-08-18 15:19:50
    Temat: Jak ma naruszac - kiedy nie narusza?
    Od: " Johnny Hooker" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Slusznie slusznie - po uwaznym przeczytaniu wypocin Wynalazcy, a moze
    > tylko Autora strony - juz sie traci pojecie ktora zasade narusza.

    Ciekawe. Skąd wniosek, że ten silnik w ogóle cokolwiek narusza?

  • 83. Data: 2010-08-18 15:22:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnny Hooker pisze:

    > Ciekawe. Skąd informacja, że Balerina pobiera ciepło z otoczenia?

    "urządzenie umożliwiające pobieranie energii zawartej po prostu w naszym
    otoczeniu"

  • 84. Data: 2010-08-18 15:24:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 15:22:07 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >"urządzenie umożliwiające pobieranie energii zawartej po prostu w naszym
    >otoczeniu"

    Ale nie napisal jakiej energii :-)

    Moze energii prozni, moze punktu zero - sama najprawdziwsza nauka :-)

    J.

  • 85. Data: 2010-08-18 15:25:26
    Temat: Re: Jak ma naruszac - kiedy nie narusza?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnny Hooker pisze:

    > Ciekawe. Skąd wniosek, że ten silnik w ogóle cokolwiek narusza?

    Albo idiotycznie trollujesz, albo na prawdę jesteś tak głupi, że
    wierzysz w brednie typu "elektrownia w grzejniku" czerpiąca energię z
    ciepła otoczenia. Toż to perpetuum mobile jak w mordę strzelił.

  • 86. Data: 2010-08-18 15:26:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.F. pisze:

    > Ale nie napisal jakiej energii :-)
    >
    > Moze energii prozni, moze punktu zero - sama najprawdziwsza nauka :-)

    Och, przepraszam... ZPM składający się z wirniczka czerpiącego energię z
    podprzestrzeni...

  • 87. Data: 2010-08-18 15:27:49
    Temat: Nalezy czytac ZE ZROZUMIENIEM
    Od: " Johnny Hooker" <j...@N...gazeta.pl>

    Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

    > Zacytujć pierwsze zdanie opisu:
    > "Kolejnŕ konstrukcjŕ K. Hoůubowicza jest ĽbalerinaĄ - urzŕdzenie
    > umoýliwiajŕce pobieranie energii zawartej po prostu w naszym otoczeniu"
    >
    > A dalej mamy juý tylko lepiej:
    > "Silnik nie emituje ýadnych spalin, jak równieý nie zuýywa paliw. "
    >
    > Litoúci...

    Ano właśnie: litości... Przeczytaj sobie przytoczone przez siebie cytaty
    jeszcze raz - ale tym razem ZE ZROZUMIENIEM - i spróbuj raz jeszcze
    odpowiedzieć na pytanie: "Skąd wniosek, że Balerina narusza drugą zasadę
    termodynamiki?"

  • 88. Data: 2010-08-18 15:33:38
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

    > Jak ktoś jeszcze kupi to, co on skonstruował, to będziemy dumni.
    > Przynajmniej ja. Obiecuję.

    Wiesz co... ale ja naprawdę nie sądzę, żebyś komukolwiek robił łaskę, że
    "będziesz dumny".

    > Jak na razie on skonstruował coś, czym nikt nie jest zainteresowany.

    Skąd ta supozycja?

    > Ergo - cały ten jego wynalazek to tylko takie nietypowe hobby.

    Wnioski zbyt pośpieszne.

  • 89. Data: 2010-08-18 15:37:52
    Temat: Re: Nalezy czytac ZE ZROZUMIENIEM
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:27:49 +0000 (UTC), Johnny Hooker napisał(a):

> [...]
    > jeszcze raz - ale tym razem ZE ZROZUMIENIEM - i spróbuj raz jeszcze
    > odpowiedzieć na pytanie: "Skąd wniosek, że Balerina narusza drugą zasadę

    *Bo umożliwia pobieranie energii zawartej w otoczeniu.*

    Przeczytaj sobie, co to jest wspomniany już demom Maxwella.

    --
    Yakhub

  • 90. Data: 2010-08-18 15:40:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]
    > termodynamiki?"

    *Bo umożliwia pobieranie energii zawartej w otoczeniu.*

    Przeczytaj sobie, co to jest wspomniany już demon Maxwella.

    --
    Yakhub