  • 361. Data: 2014-02-06 16:31:23
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Drugi to dostawczak `01r, który jeździ na bardzo krótkich trasach, przez
    > co zależało mi, żeby było tam na prawdę 14,4V. Pierwszy regulator
    > uszkodził się ze starości, a drugi na obrotach dawał 14,1V - dopiero po
    > kolejnej wymianie jest 14,3 - 14,4.

    Ze starosci sie uszkodzil, hmm. Alez takie ladowanie nie jest wcale
    konieczne, w zupelnosci by wystarczylo 13,5V.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 362. Data: 2014-02-06 16:32:20
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 09:17:23 +0000, masti wrote:

    > widzisz. Sam potwierdzasz, że nie czytasz na co odpowiadasz.

    Czytam, tylko pierwsze słyszę, aby przy braku OC zatrzymano kogoś wraz z
    samochodem do wyjaśnienia na 30 dni - a taką zdaje się miałeś koncepcję ;)

    Tomek

  • 363. Data: 2014-02-06 16:43:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 15:32:20 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > Czytam,

    nie czytasz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 364. Data: 2014-02-06 17:38:14
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > To może wytłumacz mi proszę, bo ja widzę przynajmniej jedną możliwość w
    > której samochód może nie trafić do bazy cepiku - w zasadzie nigdy.

    Nie bądź taki tajemniczy. Napisz jaka to sytuacja i jak często występuje.

    Wiwo

  • 365. Data: 2014-02-06 17:58:07
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 06 Feb 2014 17:38:14 +0100, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Nie bądź taki tajemniczy. Napisz jaka to sytuacja i jak często
    > występuje.

    Pozwolę sobie zaczekać na Twoje wyjaśnienie, dlaczego to jest tak mało
    istotne.

    Tomek

  • 366. Data: 2014-02-06 18:03:11
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Pozwolę sobie zaczekać na Twoje wyjaśnienie, dlaczego to jest tak mało
    > istotne.

    Czyli wydumałeś sobie jakąś hipotetyczną sytuację i zacierasz rączki...

    Powodzenia.

    Wiwo

  • 367. Data: 2014-02-06 21:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > To poprosisz o wysłanie poste-restante do urzędu pocztowego gdzie
    > aktualnie przebywasz. Robisz masakryczne problemy z banalnej sprawy. Jak
    > Ci będzie zależało to odbierzesz.

    A dlaczego ma mi zależeć?

    > No i?

    No i to niewiele.
    Nie umiesz sam wyciągnać wniosków?
    :)

    > Nie mam pojęcia czy się wytłumaczysz przed Policjantem. Ja nie
    > postulowałem żadnych zmian w taryfikatorze mandatów :)

    Ok, a w taryfikatorze nie ma nic na temat naklejki Oc. Czyli brak byłby bez
    mandatu.
    To mi taka zmiana powiewa - i tak nikt nie bedzie przyklejał.

  • 368. Data: 2014-02-06 21:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Zacytujesz mnie? Moim zdaniem ta liczba może być zaniżona przez ten
    > burdel w bazach...

    Moim zdaniem jest znacznie zawyzona.
    Dowody juz miałes podane ale nie chcesz ich zakceptować.

  • 369. Data: 2014-02-06 21:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Oczywiście, zczytują, ale to nie specjalnie pomaga gdy ktoś zrobił klona
    > recepty i realizuje go w innej aptece - szczególnie recepty nie
    > refundowanej. Czasami zdarzają się tak podrobione, że dopiero przy
    > rozliczeniu refundacji wychodzi.

    Jeżeli są podlaczeniu do netu, to weryfikacja nastapi online.

    > Teraz pytanie czego to dowodzi w wątku o ściągalności opłat za OC? :)

    Tego, ze pomimo tego, ze organoleptycznie recepta bedzie ok, dobrze
    skonstruowany system informatyczny pozwoli wyłapać fałszerstwo.

  • 370. Data: 2014-02-06 21:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Nie. Nadal chodzi o jedną i tą samą sprawę. Nie płacenie polisy OC, czy
    > ktoś nie płacił wcześniej czy nie płaci teraz nie ma znaczenia.

    > Bo stary ściemniacz, któremu do tej pory się udawało będzie widoczny jak
    > na dłoni bez ten naklejki.

    > No to udowodnij proszę, że ich nie ma. Wczoraj jeden przede mną wjeżdżał
    > na myjnię. Pod moim domem stoi zaparkowany inny. Faktycznie, nie ma.
    >
    > Nadal nie udowodniłeś mi tego, że powołuje się na marginalnie nie
    > poprawne dane - czekam.

    Odpadam. Ja tu udowodnić, że maluch nie jest najliczniejsza grupą
    samochodów w Polsce?
    Jak udowodnic, ze jak ktos miał malucha 10 lat temu, nei pałcił Oc,
    zezłomował go, to obecny przymus naklejania nic nie zmieni w kontekście
    braku OC sprzed 10 lat?

    Skoro to nie są dla Ciebie oczywiste sprawy, to znaczy, ze sie nie da
    udowodnic.

    A tak w ogole, skoro postulujesz zmiany, to ty powinienes udowodnic ze sa
    potrzebne.
    Nie zrzucaj na mnie obowiązku udowadniania, ze zmiany potrzebne nie są.