  • 291. Data: 2014-02-05 17:00:25
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co więcej parkingi pod blokiem nie powinny być przechowalnią
    > pojazdów sezonowo dopuszczonych do ruchu pojazdów.

    A to jest inna inszośc.
    Wystarczy taki zakaz.

  • 292. Data: 2014-02-05 17:37:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    [...]

    > uszka po sobie i chodu?

    Króliczki tak mają. Szczególnie białe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 293. Data: 2014-02-05 18:24:40
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 14:07:00 +0000, masti wrote:

    > no widzisz. i teraz ktoś doniesie na tatusia i będize miał kłopot. Bo
    > jak w bazie nie ma to kwitek z ubezpieczalni pewnie fałszywy. Więc
    > zatrzymamy samochód i tatusia do wyjasnienia sprawy., Wyślemy pisemko do
    > ubezpieczalni listem poleconym i poczekamy na odpowiedź.

    Myślę sobie, że w razie czego sąd pewnie byłby w stanie wydusić z PZU
    dane ze starej "bazy". My jako zwykli petenci nie jesteśmy w stanie :\

    Tomek

  • 294. Data: 2014-02-05 18:25:51
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 16:00:24 +0000, Budzik wrote:

    > Pogubiłem się.
    > Ty szukasz rozwiazania na przyszłośc, czy sposobu na złapanie tych, co
    > nie płacili w przeszłosci?

    Ogólnie - możliwie bezbolesnego rozwiązania jak zmusić nie płacących za
    polisy OC do ich wykupienia.

    Tomek

  • 295. Data: 2014-02-05 18:27:34
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 13:00:24 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Bo te coraz ciezsze przypadki to beda coraz bardziej zezłomowane
    > samochody. A rozumiem, ze nie o takie ci chodzi...

    Im dalej w czasie, tym większy problem z dokopaniem się do prawdy.
    Logicznym było by założenie, ze najpierw wezmą się za sprawy najświeższe.

    Tomek

  • 296. Data: 2014-02-05 18:30:01
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 13:00:25 +0000, Budzik wrote:

    > Chciałbym się upewnić - czy dobrze rozumiem, ze za brak naklejki nie
    > przewidujesz żadnych kar?

    Naklejka miała by zastąpić potwierdzenie zawarcia polisy, które zazwyczaj
    każdy z nas wozi z DR. Zatem brak naklejki = brak potwierdzenia = mandat
    za brak papieru wg. taryfikatora.

    Tomek

  • 297. Data: 2014-02-05 18:36:13
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    > Ale zdaje sie ze juz ktoś wyjasniał, ze takie auto jest w bazie bo
    > sprawe załatwia CEPiK.

    Tylko co z tego, że jest w bazie cepiku, skoro nie ma tam informacji o
    historii ubezpieczenia. Zatem z punktu widzenia tej dyskusji w zasadzie
    mogło by go nie być. Inna sprawa, że w ten sposób można udowodnić, że
    jednak część martwych dusz to jednak żywe samochody.

    > Nie wiesz, bo nie znasz skali problemu, co wyjasniło się w trakcie
    > dyskusji.

    Pisałem o tym od samego początku. Chodzi o ułatwienie wykrycia samochodów
    bez ważnych polis OC. Skala problemu nie ma w tym przypadku znaczenia,
    czy tych samochodów jest milion, czy ćwierć miliona - sens pozostaje taki
    sam.

    Tomek

  • 298. Data: 2014-02-05 18:38:19
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 16:00:24 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Bo recepta podczas realizacji w aptece jest automatycznie sprawdzana -
    > informatycznie...

    Na pewno jest weryfikowana przez farmaceutę - lewiznę wykryć bardzo
    łatwo. Tutaj było by podobnie.

    Tomek

  • 299. Data: 2014-02-05 18:42:28
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 01:57:57 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale to normalna metoda tego trolla - wyciąć kontekst i udawać, że mowa o
    > czymś innym. A jak się go złapie na gorącym uczynku, to biedna panienka
    > chlipie, że go źle traktują.
    >
    > [...]

    LoL. Klasyczny przykład kalego. Jak kali ukraść krowa, to dobrze, ale jak
    kalemu ukraść to źle - ale gdybyś nie zrozumiał:

    Jeśli wódz RoMan pomija wątki, to wszystko w porządku, ale jeśli ktoś
    RoManowi pominie - to jest manipulator i świnia... Heh, bardzo ciekawe,
    podwójne standardy stosujesz kolego w ocenie ludzi.

    Tomek

  • 300. Data: 2014-02-05 18:46:55
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 05 Feb 2014 14:29:10 +0100, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zrobił to po raz kolejny, dlatego kończę z nim dyskusję. To jest po
    > prostu bez sensu.

    Cóż, po prostu niczego nie dowiodłeś.

    Tomek