eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN? › Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Thu, 6 Feb 2014 15:31:23 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <ld09sb$8qg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
    <lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
    <6...@p...pl.invalid>
    <lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp21t$409$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
    < 1314952814.20140203235422@pik-net.pl.invalid>
    <lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f2b4ee$0$2156$65785112@news .neostrada.pl>
    <lcve3t$28c$1@dont-email.me> <156889313.20140206095222@
    pik-net.pl.invalid> <lcvjbk$ird$4@node1.news.atman.pl>
    <ld09j6$hs7$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1391700683 9040 83.144.87.54 (6 Feb 2014 15:31:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Feb 2014 15:31:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522851
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-02-06, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    >
    > Drugi to dostawczak `01r, który jeździ na bardzo krótkich trasach, przez
    > co zależało mi, żeby było tam na prawdę 14,4V. Pierwszy regulator
    > uszkodził się ze starości, a drugi na obrotach dawał 14,1V - dopiero po
    > kolejnej wymianie jest 14,3 - 14,4.
    >
    Ze starosci sie uszkodzil, hmm. Alez takie ladowanie nie jest wcale
    konieczne, w zupelnosci by wystarczylo 13,5V.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: