  • 371. Data: 2014-02-06 21:28:47
    Temat: Re: t jak trolowanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Po co? Obowiazek OC jest dla wszystkich zarejestrowanych pojazdow (z
    > paroma
    > wyjatkami), zarejestrowany samochod nie ma nawet prawa stac bez OC w
    > garazu.
    >
    > Masz baze zarejestrowanych pojazdow, konfrontujesz ja z baza waznych polis
    > OC
    > i masz samochody bez OC...

    Co z taczkami ? One też mogą poruszać się po drogach.

  • 372. Data: 2014-02-06 21:46:44
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości
> [...]
    >pojechałem.
    >Trafiła nam się miła dziewczyna, gadka-szmatka zeszła na zniżki.
    >Kumpel
    >stwierdził, że ma maks, ona z uśmiechem, że sprawdzi. Zerka do kompa,
    >rzeczywiście "parę" ładnych lat bez zdarzeń, więc wbija maksymalnego
    >malusa.
    >Zapytałem, czy może też sprawdzić moją historię - nie ma problemu.
    >Podaje mi
    >kartkę z tabelką od 2003r. (ostatnie 10 lat) gdzie są wyszczególnione
    >wszystkie moje samochody i ich ubezpieczenia.

    Z tym ze to od relatywnie niedawna. Jakies tam Biuro Informacji dlugo
    sie organizowalo aby to zapewnic.

    J.

  • 373. Data: 2014-02-06 21:50:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
    On Wed, 05 Feb 2014 23:40:03 +0000, Budzik wrote:
    >To poprosisz o wysłanie poste-restante do urzędu pocztowego gdzie
    >aktualnie przebywasz. Robisz masakryczne problemy z banalnej sprawy.
    >Jak
    >Ci będzie zależało to odbierzesz.

    ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
    na poste restante ?
    To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.

    J.

  • 374. Data: 2014-02-06 21:53:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 Feb 2014 09:08:33 +0100, Wiwo wrote:
> [...]
    Jakie-informacje-zawiera-CEPiK.html

    >No to teraz jeszcze napisz _od kiedy_ CEPIK zbiera te dane, i będzie
    >wszystko jasne.

    A co cie interesuje od kiedy ? Jesli chcesz tylko upomniec kierowcow,
    to wystarczy aby od roku mial.

    J.

  • 375. Data: 2014-02-06 21:53:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.02.2014 21:28, John Kołalsky pisze:

    > Co z taczkami ? One też mogą poruszać się po drogach.

    Nie mogą - popatrz na napisy na oponach do taczek ;)

  • 376. Data: 2014-02-06 21:56:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Feb 2014 22:43:29 +0100, J.F wrote:

    >No, no. W sam raz wg Ciebie, gorzej jak musisz się użerać ze sprawą
    >rozbitego samochodu przez n-lat i nadal końca nie widać. Zapytam
    >wprost,
    >miałeś kolizję z takim bez OC? Ja miałem taki przypadek w rodzinie,
    >więc
    >wiem co to za gehenna jest.

    No to zalatwiasz z AC :-P

    A kiedy miales ten przypadek ? Bo jesli mi sie wydaje to UFG placi,
    wystarczy sie pofatygowac tam gdzie masz OC.

    >Wesoły jesteś ;)

    >LoL, cepik nie ma informacji o OC - i twój misterny plan leży.

    A jednak ma i moj plan na twoja zachcianke jest swietny.

    J.

  • 377. Data: 2014-02-06 22:00:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Feb 2014 23:02:18 +0100, J.F wrote:
    >Może tobie rzadko się zdarza, ja w swoich samochodach (w tym
    >przypadku
    >dwóch różnych) wymieniłem regulator trzy razy w zeszłym roku.

    I ile z nich zawyzalo napiecie ?

    >Problemy z regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza
    >przyczyna padu
    >akumulatorów.

    A w perspektywie powiedzmy 10 lat ?

    >Nie ma - bez żartów? Wystarczy, że światła zostawi włączone na noc i
    >pozamiatane, a potem już prostowniczek zrobi swoje.

    Przyczyne uznaje ... ale bardziej ucierpi od rozladowania, czy od
    jednego ladowania ?

    >Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..

    J.

  • 378. Data: 2014-02-06 22:07:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 21:50, J.F pisze:

    > ty zawsze przed wyjazdem na urlop prosisz o przesylanie korespondencji
    > na poste restante ?
    > To przestan, teraz pisma z sadu roznosi PGP, i z p.r. beda klopoty.

    Wiesz, abstrahując od idiotyzmów które TS wypisuje, to jednak to
    działa :) Zdarzało mi się podać adres wysyłki na miejsce gdzie
    będę przebywał w określonym czasie i przesyłki dochodziły :)
    Nie wpadło by mi jednak do głowy, by przekierowywać pocztę na
    miejsce pobytu w czasie urlopu, szczególnie, że poczta ma moje
    upoważnienie do zostawiania przesyłek poleconych w skrzynce,
    bez mojego podpisu :)

    Pomysł z naklejkami debilny (już takie miałem) i tylko potwierdza
    to co napisałem wcześniej - autor tych rewelacji nie ma bladego
    pojęcia o wielu kwestiach, a papier w łapie uważa za coś ważniejszego
    niż fakty, na podstawie których został wydany. O gratyfikacjach za
    doniesienie na sąsiada za brak OC to nawet nie chcę się wypowiadać...

  • 379. Data: 2014-02-06 22:13:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kiedy miales ten przypadek ? Bo jesli mi sie wydaje to UFG placi,
    > wystarczy sie pofatygowac tam gdzie masz OC.

    OIDP tylko za straty w ludziach.

    --
    Artur
    ZZR 1200