  • Data: 2014-02-05 00:15:41
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Feb 2014 22:29:20 +0000, AZ wrote:

    > Mam miec wyrzuty sumienia czy poczuc sie jak odrzutek spoleczenstwa?
    >
    > Bo pokazuje jeszcze jedna rzecz ktorej wczesniej nie napisalem -
    > pokazuje tez jakich mamy chorych osobnikow w spoleczenstwie, niezdolnych
    > do samodzielnego i racjonalnego myslenia, potulnych baranow ktorych sie
    > dyma a oni sa z tego powodu bardzo zadowoleni...

    Mleko ze sklepu też wynosisz bez płacenia, bo Cię prywaciarz dyma?
    Rat kredytu za dom nie płacisz, bo bank Cie dyma?
    Kasy z PIT-u do US też nie przelewasz?

    Spróbuj któreś z tych dwóch ostatnich. Zobaczysz jak Ci się szybko bank
    albo us dobierze do dupy i bardzo szybko zreflektujesz kto kogo wydymał.

    Dokładnie analogicznie było by z tym OC. Nie płacisz go tylko i wyłącznie
    dlatego, że w którymś tam momencie przycwaniaczyłeś i korzystasz z luki
    systemowej.

    Gdyby system był szczelny, potulnie jak piesek zapłacił byś te parę
    stówek rocznie, bo wizja życzeń opiewających na 3200pln martwiła by Cię
    bardziej.

    Tomek