  • Data: 2014-02-05 00:23:28
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-04, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Mleko ze sklepu też wynosisz bez płacenia, bo Cię prywaciarz dyma?

    Prywaciarz mnie nie wciaga do swojego sklepu z ulicy, nie wciska mleka
    a nastepnie kaze mi za nie placic i ma w dupie czy chce to mleko.

    > Rat kredytu za dom nie płacisz, bo bank Cie dyma?

    A bank mi wcisnal kredyt na sile chociaz go nie chcialem?

    > Kasy z PIT-u do US też nie przelewasz?

    O widzisz i tu nagle z OC robi nam sie cos w stylu podatku, nie chcem ale
    muszem.

    > Dokładnie analogicznie było by z tym OC. Nie płacisz go tylko i wyłącznie
    > dlatego, że w którymś tam momencie przycwaniaczyłeś i korzystasz z luki
    > systemowej.

    Nie przycwaniaczylem a po prostu ruszylem glowa, co tobie jest obce.

    > Gdyby system był szczelny, potulnie jak piesek zapłacił byś te parę
    > stówek rocznie, bo wizja życzeń opiewających na 3200pln martwiła by Cię
    > bardziej.

    To by sie okazalo, ze tego motocykla juz dawno nie ma ico mi pan ORMOwcu
    zrobisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200