  • Data: 2014-02-05 00:37:06
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lcrq49$7m8$1@dont-email.me...

    > Owszem, jako jeden z przypadków gdzie mogą pojawić się problemy. Widać
    > ich masę niestety, bo ten system nie jest spójny i nie działa jak trzeba.

    Jakie problemy? Możesz wyjaśnić co masz na myśli? Bo akurat ze sprowadzonymi
    to sprawa jest stosunkowo prosta.
    Jak jest niezarejestrowany, to dużo nie pojeździ, bo szybko go policja
    wyłapie.

    > No proszę Cię, normalnie ręka Ci uschnie od tego trudu jakim jest
    > przyklejenie nalepki.

    A jak mu uschnie, to kto zapłaci za leczenie?

    > Zdajesz sobie sprawę, jaki ogromnym przedsięwzięciem w skali kraju była
    > by chociaż ta postulowana analiza danych video dostarczanych przez kamery
    > monitoringu, viatolla itp? Gigantycznym. Druk nalepek to przy tym nawet
    > nie pierdnięcie.

    Chyba jednak nie masz bladego pojęcia jak takie systemy działają. Viatoll
    działa, jest wdrożony i raczej nie ma problemów z przetwarzaniem danych.
    Co więcej, nie ma problemu, żeby "obok" podstawowej funkcjonalności
    przekazywać informacje tzw. służbom, co już nie jest tajemnicą.

    Dodatkowy zrzut bazy numerów rejestracyjnych i przekazanie go do UFG nie
    będzie "gigantycznym" problemem jak usiłujesz go przedstawić.
    Co ważniejsze dla kierowców będzie "przezroczysty".

    Natomiast system nalepkowy nie byłby tak szybki, tani i prosty jak usiłujesz
    go przedstawić.
    Zapominasz, że najpierw trzeba przeprowadzić jakiś proces legislacyjny
    (większy lub mniejszy), ustalić kto ma płacić za te nalepki, ustalić ich
    standard (zabezpieczyć przed fałszowaniem), przebudować systemy
    informatyczne (wiem, że dla Ciebie to bzdura, bo to "samo" się zrobi),
    ustalić kto ma kontrolować te nalepki, no i clue Twojej koncepcji: kto ma
    płacić konfidentom i z czyjej kieszeni.

    > Coś za coś niestety. Zdaje się, że to Ty jesteś za zatrudnianiem do tego
    > informatyki wyższego rzędu, dlaczego więc nie zamówić naklejki przez
    > sieć? Niech sobie przyjdzie pocztą. Albo jeszcze lepiej, niech ASO
    > wymieniające Ci szybę zrobi to za Ciebie.

    Tak i przez tydzień zaliczaj codzienną kontrolę policji, opluwanie przez
    sąsiadów no i wizytę w UFG...

    Kiedyś był pomysł na złodziei samochodów. Propagowano naklejkę "nie jeżdżę
    po 22" czy jakoś tak. Niby policja miała zatrzymywać samochód, jeśli mając
    taką naklejkę jednak w nocy wyjechał. Pomysł był tak samo głupi jak Twój i
    skończył tak samo jak skończy Twój... :-)

    Wiwo