  • Data: 2014-02-05 00:39:30
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 04 Feb 2014 23:36:13 +0000 osobnik zwany Tomasz Stiller
    napisał:

    > A nie wolałbyś, żeby nawet na tym prywatnym podwórku chroniła Cie polisa
    > staczającego się? Nawet najlepszy kumpel może nie mieć kasy na naprawę
    > Bentleya
    >
    > Tomek

    akurat ja jestem zwolennikiem obowiązkowego OC ale na własnym podwórku to
    mój roblem. Oczywiście gruchotem może być np. transporter opancerzony,
    który staczając się staranuje płot i przypadkowego Bentleya :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?