  • Data: 2014-02-04 23:38:01
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Feb 2014 22:00:17 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Może się myle, ale wczesniej pisałes o zmianie własciciela.
    > Nie wiem jak jest ze sprowadzanymi samochodami. Może ktoś podpowie?

    Owszem, jako jeden z przypadków gdzie mogą pojawić się problemy. Widać
    ich masę niestety, bo ten system nie jest spójny i nie działa jak trzeba.

    > Po pierwsze to jest utrudnienie.
    > Trzeba pamietac o przyklejeniu, trzeba przykleic ponownie jak sie szyba
    > zbije etc.

    No proszę Cię, normalnie ręka Ci uschnie od tego trudu jakim jest
    przyklejenie nalepki.

    > Po drugie - wazniejsze, chcesz zrzucic dziąłanie z urzedu na obywateli.
    > I najwazniejsze - nawet nie wiesz - po co.

    Wiem dokładnie po co. Pisałem o tym na początku tej dyskusji.

    > A system teleinformatyczny wcale nie musiałby być jakis wielki -

    Zdajesz sobie sprawę, jaki ogromnym przedsięwzięciem w skali kraju była
    by chociaż ta postulowana analiza danych video dostarczanych przez kamery
    monitoringu, viatolla itp? Gigantycznym. Druk nalepek to przy tym nawet
    nie pierdnięcie.

    > Pod tym względem zgoda.
    > Ale znów - np. zbita szyba powodowałaby koniecznosc udania sie na stacje
    > diagnostyczna.

    Coś za coś niestety. Zdaje się, że to Ty jesteś za zatrudnianiem do tego
    informatyki wyższego rzędu, dlaczego więc nie zamówić naklejki przez
    sieć? Niech sobie przyjdzie pocztą. Albo jeszcze lepiej, niech ASO
    wymieniające Ci szybę zrobi to za Ciebie.

    > Powody podałem powyzej.
    > IMO conajmniej zaczałem od tylka strony.

    Delikatnie mówiąc ;)

    Tomek