  • Data: 2014-02-04 00:28:27
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Feb 2014 00:07:00 +0100, Wiwo wrote:
    > Zupełnie bez sensu. W dzisiejszych czasach kupujesz OC przez telefon czy
    > internet. Potwierdzenie dostajesz mailem w kilka minut.
    > Jak sobie wyobrażasz ten system przy używaniu jakichś naklejek? Bedziemy
    > kupować OC miesiąc wcześniej, żeby nie zostać z ręką w nocniku?

    Dokładnie w ten sam sposób. Ta nalepka ma być tylko dodatkiem, a nie
    zastępstwem. Skoro polisa była wykupiona przez sieć, to nie widzę
    problemu żeby do czasu pojawienia się nalepki jeździć właśnie z
    wydrukowanym potwierdzeniem. W końcu ważność polisy będzie ostatecznie
    weryfikowana a nie podstawie nalepki czy potwierdzenia na papierze, ale
    systemu. Dane na nalepce mają być dla Kowalskiego, nie Policji.

    > Wytłumacz mi też, jaki problem będzie miał kombinator, żeby taką
    > naklejkę sobie wydrukować i nakleić? On i tak gra na ostro.

    Nalepka będzie drukowana na papierze, do którego dostęp mają tylko
    ubezpieczalnie. Papier z numerem seryjnym o kontrolowanym ściśle
    dostępie.

    > Problem jest dużo prostszy do rozwiązania niż pomysły z naklejkami.
    > Wystarczy, że TU będą wrzucały do jednej bazy info co sprzedały. I tak
    > jest już chyba od roku czy dwóch.

    Zgadza się. Problem w tym, że w tej bazie nie ma ludzi, którzy nigdy nie
    mieli polis.

    Tomek