  • Data: 2014-02-04 00:19:37
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lcotf6$uqa$20@dont-email.me...

    > Tam nie ma się do czego odnosić. Pisałem, że stosunkowo trudno wykryć
    > brak polisy. Z tego co mi wiadomo UFG wykrywa brak dopiero w momencie,
    > gdy pojawi się nieciągłość. Nie ma tam natomiast wpisów osób, które nigdy
    > polisy nie miały. Kupił samochód, nie przerejestrował, nie wykupił OC.

    Ale samochód w bazie jest, więc OC na to auto ciągłość mieć musi. OC jest
    przypisane do samochodu, a nie człowieka.

    > Przecież ja nie pisałem o wprowadzaniu czegoś zupełnie nowego. Cały ten
    > obecny system mógłby zostać w zasadzie nie ruszony. Należy tylko dać
    > możliwość łatwej weryfikacji posiadania polisy i marchewkę za
    > odnalezienie braku takowej. Przy czym pisząc o łatwej weryfikacji nie mam
    > możliwości sprawdzenia w domu przy komputerze. Stąd te nalepki.

    Po raz kolejny zapytam. Jak powstrzymasz kombinatora od wydrukowania sobie
    takiej naklejki?
    Drukuje, wiesza na szybie i co dalej? Rozczarowany sąsiad idzie szukać
    dalej?

    > Oczywiście, że nie. A teraz nie możesz, bo nie masz potwierdzenia?
    > Zerknij raz jeszcze na mój pierwszy post.

    Po kiego mi nalepka, skoro sąsiad i tak musi iść do kompa, żeby sprawdzić
    czy nie jest fałszywa?
    Kto mu zabrania regularnie sprawdzać bazę bez żadnych naklejek?

    > Raz jeszcze, przeczytaj dokładnie mój pierwszy post.

    ORMO czuwa...

    Wiwo