eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
  • Data: 2014-02-04 01:59:12
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-02-03, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    >
    > Oczywiście zgodnie z moimi przewidywaniami stwierdziłeś, że nic z tego
    > wykresu odczytać nie można. Problem w tym, że ten wykres dokładnie
    > przedstawiał to, o czym mówiłem od początku. Czyli sprawność typowego
    > silnika względem zmian jego obciążenia. Sprawność rośnie nie tylko przy
    > wzroście prędkości obrotowej, ale także przy wzroście obciążenia. Innymi
    > słowy zużycie paliwa (w gramach) potrzebnego do wyprodukowania 1kWh
    > spada. Różnice są nie małe, co było widać na tym wykresie.
    >
    Oczywiscie wykres na pierwszy rzut oka pasowal do twojej teorii wiec olales
    ten wrzucony przez J.F., na ktorym bylo duzo wiecej danych i z konkretnymi
    liczbami. Poziomy 25/50% load prawdopodobnie odnosily sie do procentu
    obciazenia przy danych obrotach i wtedy by sie zgadzalo.
    >
    > Każdy nawet średnio obeznany z silnikami wie, że z silnika osiągającego
    > moc maks powiedzmy 100kW przy prędkości 5000 obr/min można odebrać 10kW
    > nie tylko przy prędkości 2000 obr/min ale także przy tych znamionowych
    > 5000 obr/min. Czym taka praca będzie się różniła - poza prędkością
    > obrotową? Ano procentowym obciążeniem silnika.
    >
    No i wtedy wg. ciebie te 10kW generujemy z wieksza sprawnoscia, a energia
    na krecenie kupy zelastwa 5000 obr/min bierze sie z dupy... Normalnie
    powinienes dostac Nobla.
    >
    > Podobnie niestety było w wątku o ładowaniu akumulatorów. Zarzuciłeś mi
    > kłamstwo, a gdy poprosiłem o cytat jakoś dziwnie ucichłeś. Nie
    > wypominając już o matactwach z opadem mas czynnych akumulatora, które w
    > praktyce w akumulatorach samochodowych najczęściej spowodowane jest
    > _przeładowaniem_ albo mechanicznymi wstrząsami - a nie jak sugerowałeś
    > niedoładowaniem. No ale fachowe słownictwo zostało użyte, myślałeś że coś
    > tam ugrałeś, ale tylko ośmieszasz się w moich oczach takim zachowaniem.
    > Zyskałeś za to poklask Zabronskiego, który w wątku o akumulatorach dane
    > przepisywał z wikipedii. Super :)
    >
    Co taki czlowiek o wszechstronnej wiedzy jak ty szukal na Wikipedii?
    Trudno zebym podal co innego skoro nawet producenci/serwisy udzielaja
    gwarancji gdy ladowanie jest >13.8-13.9V, czyli pierdzielone tluki
    wyczytaly to na Wikipedii...

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: