  • 311. Data: 2009-08-27 13:08:02
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Jak juz walisz cytatem, to przynajmniej podawaj prawdziwe źródło...

    A żebym to pamiętał. Scena brzmi mi w uszach, ale z czego to było?
    Tylko tyle pamiętam że gadała jakaś stara z jakąś młodą...

  • 312. Data: 2009-08-28 00:51:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 00:19:26 +0200, de Fresz napisał(a):

    > O ile tam wogóle był jakiś BF.

    Dlaczego sugerujesz, że nie? Czarek dość precyzyjnie opisał metodę pomiaru
    i trudno jej coś zarzucić.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 313. Data: 2009-08-28 00:56:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 16:26:25 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Tak, rozumiem. Dla Ciebie fotografia, to np. zdjecia kotków które kiedyś
    > pokazywałeś na slajdowisku na jednym z plenerów. O ile pamiętam -
    > faktycznie, żadnej selekcji nie robiłeś:-/

    Nie, to były knoty. Moje.
    Dostarczyły kilkudziesięciu osobom wiele radości.

    > W którym miejscu? Nie widzę żadnej sprzeczności. Istnieje parę dziedzin

    W tym, w którym zacytowałem.
    Skoro cyfra pozwala robić więcej, to nie może być prawdziwe zdanie, że
    'można robić tyle samo zdjęć co w czasach analogowych'.
    Szczególnie w kontekście makrofotografii, gdzie człowiek jest jedynie
    ustawiaczem i selekcjonerem.

  • 314. Data: 2009-08-28 01:00:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 15:08:02 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > A żebym to pamiętał. Scena brzmi mi w uszach, ale z czego to było?
    > Tylko tyle pamiętam że gadała jakaś stara z jakąś młodą...

    Pudło. Gadała matka z synem, do tego syn był znanym seksuologiem o nazwisku
    Pasikonik, który rzucił tezą 'to my daliśmy kobietom prawo do orgazmu', a
    odpowiedź mamuśki była mniej więcej tym, co napisałeś. I co najweselsze, to
    za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć tytułu filmu ;)

  • 315. Data: 2009-08-28 01:01:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 23:38:24 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Powiem szczerze, jestem już trochę wiekowy, ale dopiero niedawno
    > zrozumiałem, że olbrzymia większość ludzi musi sobie coś ograniczyć,
    > żeby zmusić się do pewnych działać. To jest po prostu niesamowite, to
    > powszechne duszenie się wolnością...

    E, to strasznie późno Ci przyszło ;)

  • 316. Data: 2009-08-28 01:02:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 01:16:04 +0200, Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > Możesz to rozwinąć???? Dla mnie jest wręcz przeciwnie - w końcu mam zdjęcia
    > jako-tako poukładane i możliwość ich łatwego przejrzenia oraz ew.
    > przeorganizowania... Wcześniejsze walają się w kopertach... ;-/

    A ja zauważam, że zdjęc jest bardzo mało i w zasadzie ciężko takowe
    znaleźć. Mnóstwo kopntów, to i owszem.

  • 317. Data: 2009-08-28 01:06:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 11:48:46 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Czy Ty nie rozumiesz, że nie ma tu chyba nikogo, kto nie widział dobrze
    > naświetlonego zdjęcia metodą klasyczną w wymiarach przynajmniej pół na
    > pół metra?

    A tego fresza, to zniknąłeś?

  • 318. Data: 2009-08-28 05:49:22
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał:

> [...]
    > Skoro cyfra pozwala robić więcej, to nie może być prawdziwe zdanie, że
    > 'można robić tyle samo zdjęć co w czasach analogowych'.

    Doszkol się z logiki. Z 'pozwala robić więcej' nie wynika że 'zabrania
    robić tyle samo'. Co więcej - jeśli ktoś ma takie życzenie może aparatem
    cyfrowym robić nawet mniej zdjęć niż kiedyś analogowym.

    > Szczególnie w kontekście makrofotografii, gdzie człowiek jest jedynie
    > ustawiaczem i selekcjonerem.

    O MISTRZU! Może zaczniesz prowadzić kursy które nauczą ustawiaczy i
    selekcjonerów uprawiajacych makro prawdziwej fotografii drobnych motywów? A
    w dalszej kolejności zaczniesz dokształcać robiących portrety czy martwe
    natury w studio? Przecież... onie też tylko ustawiają i selekcjonują. A
    jeśli (o zgrozo) wykonują takie fotografie sprzętem analogowym - to mogą
    wiedzieć jeszcze mniej, bo nawet umiejętność selekcji nie jest im
    potrzebna...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 319. Data: 2009-08-28 07:15:41
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 07:49:22 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > O MISTRZU! Może zaczniesz prowadzić kursy które nauczą ustawiaczy i
    > selekcjonerów uprawiajacych makro prawdziwej fotografii drobnych motywów?

    Dzięki dyskusji powolutku krystalizuje się definicja cyfrowych
    knotorobów, którzy przez zawłaszczenie nazywają siebie fotografami.
    Na dziś jest to: protetyk-ustawiacz-selekcjoner.

    Brzmi prawie jak spawacz-ginekolog.

    Dyskusja co prawda wygasa, ale mam nadzieję, że Loża Mędrców jeszcze
    raczy błysnąć swym blaskiem - ku nam, protetykom ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 320. Data: 2009-08-28 08:44:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adam Płaszczyca napisal:
> [...]
    > odpowiedź mamuśki była mniej więcej tym, co napisałeś. I co najweselsze, to
    > za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć tytułu filmu ;)

    'Sztuka kochania' z roku 1989.
    http://film.onet.pl/8235,,Sztuka_kochania,film.html
    --
    Pozdrawiam,