  • Data: 2009-08-22 11:37:59
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Aug., 12:08, Czarek <4...@g...de> wrote:

    > Adaś, będę polemizował. Twierdzę, że większość jednak nie widziała. A
    > nawet, jeśli przypadkiem widziała, to nie zwróciła na to uwagi, bo nie
    > wiedziała, co jest istotne. Ja mam tak z muzyką. Możesz mi puścić
    > rewelacyjny kawałek w mistrzowskim wykonaniu, a ja i tak to
    > sprofanuję ;-)
    > Tak było, jak kiedyś do ZPFP przyniósł swoje powiększenia Jurek
    > Łapiński, uważany za najlepszego kopistę w Polsce (robił stałe
    > zlecenia m.in. dla Zachęty). Ludzie tylko rzucali okiem na jego
    > powiększenia i odchodzili. Jakieś takie niekolorowe były... A ja
> [...]

    i mieli racje
    kogoz interesuje dobrze wykonane powiekszenia?
    sa dobre wiec nie ma o czym dyskutowac.
    w dodatku to tylko kopie czegos tam .
    z tego zyli wowczas zpafowcy.
    z rzemiochy .

    gdyby pokazal zle zrobione powiekszenia - oooo , to co inego
    rozgorzalaby dyskusja do poznej nocy .
    jak to mozliwe ze zpafowiec nie umie zrobic odbitki ?
    kazdy udzielby rad jak nalezaloby wykonac powiekszenia i jak by je sam
    zrobil , choc pewnie nigdy nie zrobil wiecej niz troche odbitek z
    wesela w chemi fotonu na janpolu.